
اخبار مربیانشبکه اجتماعی
پیام احساسی اوسمار ویرا برای هواداران پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس به ادعای جدایی اش از جمع سرخ پوشان واکنش نشان داد.
اوسمار ویهرا که پس از اتفاقات اخیر و وقفه مسابقات لیگ برتر، ایران را ترک کرده است، امروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، پیامی ویژه برای هواداران پرسپولیس ارسال کرد.
در روزهای اخیر دوباره زمزمه هایی در خصوص وضعیت اوسمار ویرا در پرسپولیس به گوش می رسد.
سرمربی قرمزها پیامی را در صفحه شخصی اش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت تا به نوعی خیال پرسپولیسی ها را راحت کند.
اسمار در واکنش به ادعاهای جداییش از پرسپولیس در این استوری نوشت : دلم برای انرژی آزادی تنگ شده .
استوری اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس را می توانید در زیر مشاهده کنید:





۵ ساله تمدید کنید
ساختار دفاعی تیمو درست کن وگرنه بهتره خداحافظی کنی.
بزارین بره ، حالا که نمیزارن یحیی بیاد حداقل تاتار رو بیارین