شبکه اجتماعیمصاحبه ها

پیام دورسون برای هواداران پرسپولیس: فراموش‌تان نمی‌کنم

سردار دورسون با انتشار پیامی در فضای مجازی، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و روزهای حضورش در جمع سرخپوشان را خاطره‌ای ماندگار خواند.

یک روز پس از قطعی‌شدن جدایی، سردار دورسون با انتشار یک پست در اینستاگرام از پرسپولیس و هوادارانش خداحافظی کرد.

این مهاجم ترک‌تبار فصل گذشته در نیم‌فصل حضورش ۵ گل و ۳ پاس گل برای سرخ‌ها زد. سردار متن وداعش را به سه زبان فارسی، انگلیسی و ترکی منتشر کرد.

سردار دورسون نوشت:
ممنونم مرسی
یکی از خاص‌ترین لحظات دوران فوتبالم بود. از روز اول که به ایران و پرسپولیس قدم گذاشتم، بابت تمام محبت و حمایتتان از صمیم قلب تشکر می‌کنم.رفتن آسان نیست، اما خاطرات زیبایم از اینجا همیشه در قلبم خواهد ماند. از مردم ایران هم برای مهمان‌نوازی و صمیمیت‌شان به نهایت سپاسگزارم. ممنون خانواده پرسپولیس، ممنون هواداران بزرگ و دوست‌داشتنی؛ هیچ‌وقت فراموششان نخواهم کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رام

ها تو سر هاشمیان ، درویش در مورد جذب مهاجم همه میدونستم ک فریبه و هیچ گوهی نمیخوره ، خیلی مفت سردار رو از دست دادیم بخدا بازیکن خوبی بود ب عنوان سایه مهاجم ۲ پاس گل ،۵گل تو نیم فصل زد ، درصورتی ک حتی یک بازی پست مهاجم نوک بازی نکرد

ابراهیم

Khak bar sar darvish be liyaght

مهران پرسپولیسی

بعد چند سال یه مهاجم خوب هم داشتیم اینم فراریش دادید رفت بشینید تا علیپور گل بزند واقعا آدم را سیر میکنید از فوتبال ایران وحید بد کاری کردی که دنبال حرف درویش رفتی تو هم به پای درویش سوختی بشین ببین هوادار چطور از خجالتتون در میاد تو ورزشگاه

فرزاد

مهاجم خیلی خوبی بود تاچ اضافی نداشت عقب میومد توپ میگرفت پخش میکرد حیف شد …
با فسخ دورسون و فروش عیسی اگر علی پور مصدوم بشه ننه ی درویش میخواد مهاجم ما بشه
ای خدااااااااااا صبر بده

پرسپولیس سرور کی۳

اینقدرکامنت گذاشتیم خسته شدیم ولی درویش بیشرف از رونرفت چون میدونه هیچ جابهتر از پرسپولیس برای دزدی و دلالی پیدا نمی کنه
رفتن دورسون و امیری و گولسیانی وقتی منطقی بود که سروش تنبل و احمدزاده بی خاصیت هم می رفتن و بجاشون چهارتا بازیکن تاپ جوون داخلی مثل غندی پور، زارع و نیما اندرز و قربانی و دو سه تا تاپ خارجی زیرسی سال جذب میشد کاری که کیسه کرد و تیمشو یه تیم سرعتی و دونده کرده
فقط صادقی و فخریان واحتمالا باکیچ تو خریدا خوبن بقیه همه سن بالا و معمولی.بانک شهر تا دید درویش دوتا بازیکن گرفت سریع تهدیدش کرد اونم دوباره برگشت به خریدای بنجل
تنهاراه حل تحریم بانک شهر خائن و تجمع برای اخراج درویش

مهدی پرسپولیسی

اون وحید قلیچ ازگل یه ماه پیش رفته با هوادارای کیسه تجمع، حالا الان بهترین اسکواد تاریخشون رو دارن ما هم که ریدیم چرا خبری از قلیچ و پیشکسوتان بی عرضه نیست؟
ما هوادارا هم بی بخار شدیم

محسن عبداله

گم شو آشغالِ بکن

Red Army

خواستار اعدام فوری درویش

فرخ پرسپولیسی / تهران

بدرود ، موفق باشید.

Perspolis_6

درویش تو خیلی حقیر هستی که به خاطر جیبت داری با اعصاب میلیونها هوادار بازی می‌کنی سالها…
مرتیکه اگر یارگیری را در زمان مناسب و رد کردن مازاد در زمان مناسب انجام بشه هم تیم یکدست میشه و هم اینقدر ضرر مالی نمی‌کنیم
می‌زاری همه کارها و آخرین روزها میخوای انجام بدی یا بدین …خوب پرسپولیس برای امثال دورسون و مهری پول داده شما چون وقت نداری مفت و با ضرر فقط رد می‌کنی که جا باز بشه…
مرتیکه تو حتی زمان بندی هم بلد نیستی…
ای افراطی متحجر.

هادی

با بی لیاقتی مسئولین باشگاه کاسبی خوبی کردی

Perspolis_6

معلومه که فراموش نمیکنی….با این پولی که به جیب زدی….

**اولتراسور**

تا وقتی اسم این تیم پرسپولیس باشه عرب زاده ها تمام تلاششون رو میکنن زمین بزننش..
تیم دیگ اسم رسانه رسمیش و شبکه رسمیش رو گذاشته تاج ولی ازش حمایت میشه …میگیرین چی میگم؟

میثم

دم درویش و هاشمیان گرم
به زور بازیکن خارجی مون که قراردادداشت را پردادیم رفت تا هیچکس را بخریم
این ینی ته مدیریت
فکر کنم تو باند سروش رفیعی نبوده
امیری بیچاره را چرا رد میکنید
به خدا بزرگ تیمه و مصدومش هم برای جو تیم خوبه
اوریه هم که هپاتیت داره باکیج که خیلی معمولیه
احسنت به درویش بی پدرمادر و هاشمیان ٍ…

Mohammad63

ای بابا تو این درویش چی می‌بینین که ما نمی بینیم بیرونش کنید…

قاسم

بروبسلامت کجای دنیابازیکن بدردبخورردمی کنن جاش بازیکن هپاتیتی میگرن این کارفقط توی وباشگاه پرسپولیس اتفاق می افتد

آرش

خسته نباشی از خیلی ها بهتر بودی حیف شد. فنی

رهام یاری

# اخراج درویش

محمد چوبند

پول که از مفت و مجانی ازمون گرفتی رو در هیچ کجای دنیا بهت نمیدادن .