شبکه اجتماعیمصاحبه ها

پیام گندوز به هواداران پرسپولیس بعد از جدایی +تصاویر جدایی

الکسیس گندوز با انتشار پیامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

الکسیس گندوز دروازه‌بان الجزایری تیم پرسپولیس پس از یک فصل حضور در جمع سرخپوشان به پایان کارش در اردوگاه سرخ رسید و امروز جدایی خود را قطعی کرد تا به تیم جدیدش ملحق شود و کار خود را در این تیم استارت بزند.

گندوز بعد از جدایی، در پیامی از هواداران پرسپولیس تشکر کرد و حمایت آنها را منبع الهام خود دانست. او که ۳۷ بار پیراهن پرسپولیس را پوشید و در ۱۵ بازی دروازه را بسته نگه داشت، نوشته که پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی برایش بوده است.

این پیام را در ادامه بخوانید:

این پیام را برای خداحافظی و قدردانی صادقانه از تمام عشق و حمایتی که از روز اول به من نشان دادید، می‌نویسم. پوشیدن پیراهن شما افتخاری بزرگ بود و هر بار که پا به زمین گذاشتم، تمام توانم را برای این نشان و برای شما گذاشتم.

شور و اشتیاق شما همیشه منبعی از قدرت برایم بود. خاطراتی فراموش‌نشدنی با خود می‌برم و با قلبی پر از احترام و قدردانی از شما جدا می‌شوم.

امیدوارم پرسپولیس همچنان بدرخشد و شادی را برای شما به ارمغان بیاورد؛ و اگر روزی دوباره مسیرمان به هم رسید، امیدوارم من را همچنان یکی از خود بدانید.

سپاس از شما، ارتش سرخ. همیشه جایی در قلب من خواهید داشت. ❤️

آخرین روز حضور الکسی گندوز در جمع سرخ‌پوشان با قدردانی کادرفنی همراه شد، تصاویر زیر:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرخ پرسپولیسی / تهران

از زحمات شما سپاسگزاریم آقای گندوز.

سام

با تعصب و با غیرت
آرزوی موفقیت

پرسپولیس

ممنون از تمام زحماتی که برای پرسپولیس کشیدی همیشه در قلبمون جا داری فقط توروخدا یه پرونده برامون تو فیفا باز نکنی…

هادی

اگر کنعانی اونقدر سوتی نمیداد و اگر گولسیانی اون اشتباهات رو نمیکرد ، این دروازه بان عالی بود ،با وجود اون همه اشتباهات خط دفاعی ۱۵ بازی گل نخورد ، حیف که رفت

Navid

متعصب بود

سعید*

کاش این خداحافظی رو از گئورگی گولسیانی میکردید که سالها برامون درخشید و گل قهرمانی زد و خاطرات خوب رقم زد ، که حداقل با اون دلخوری از پرسپولیس جدا نشه. در حد همین دسته گل هم بهش ندادین

محمد

یکی دیگر از اشتباهات پرسپولیس اخراج گندوز و آوردن نیازمند است گندوز در حالی بهترین دروازه بان بود که پرسپولیس واقعا ضعیف و ناهماهنگ بود

ارتش سرخ

سلام خدمت تمام عاشقان پرسپولیس ،به عنوان عضوی از خانواده ارتش سرخ ،گلایه آیی دارم ،خداوکیلی گندوز یکی از بهترین‌ها بود در فصلی که دفاع تیم درضعیفترین حالت خود بود بهترین عملکرد رو داشت بی شک اگر دفاع تیم مثل سالیان قبل بود هم نتایج بهتری داشتیم هم گندوز بهترین دروازبان لیگ برتر میشد ،اما اشتباه مدیریتی آوردن پیام نیازمند بود ما دروازبانی مث گندوز داشتیم نیازی به دروازبان نداشتیم واقعا ،همون گل‌هایی که گندوز بدون شک بابت اشتباهات خط دفاعی دریافت کرد نیازمند توی سپاهان همون گلها رو خورده بود پس مشکل تیم ما دروازبان نبود مشکل تیم ما بازیکنانی بودند که درحد وقواره پرسپولیس نبودن،مث احمدزاده،مهری،

رامین

موفق باشید

پرسپولیس تخت جمشید اصالت

گندوز هر جا که میری موفق باشی بازیکن حرفه ای و بدون حاشیه دمت گرم خوشحالیم کنارمون بودی یه فصل از بزرگی پرسپولیس همین بس که تو رو فیکس تیم ملیت کرد به تلاشت ادامه بده آقایون داداشام نمیذارن دیگه عمرن پرسپولبس رنگ مدیر ۶ دانگ و کار بلد ببینه بعد عابدینی خدایش گرشاسبی مرد تمام حریف فوتبال ایران بود چی کنیم که نمیخان ما انقدر قوی و بی رغیب بشیم وقتی خبری از همچین آدم هایی دیگه نیست خواهشن این فصل رو بزارین درویش تو آرامش ادامه بده چرا که از این گرگ تر نداریم بره اوضاع بدتر میشه با این گذینه ها که هست پس امسال کار ما فقط حمایته تا فصل تمام شه به امید فصلی برانکو وارررررر

فوادپرسپولیسی

بدرود،♥️الکسیس،♥️

پرسپولیسیم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد آتیشه تبریزدن

موفق باشی مرد ❤️❤️❤️دوست داشتنی ❤️❤️❤️بی شک پیام نبود ، سالها از دروازمون حفاظت میکردی

سیدعلی

خدانگهدار یا حبیبی ❤️

فرهاد

ممنون از مدیرعامل دلسوز و باعرضه تیم که کارتال ژائو پریرا باهویی بدون دریافت غرامت رفتن! و تونست حسن رو بفروشه!! 
ممنون بابت این که پول زور به اوسمار ترابی و اسماعیلی فر لیموچی زارع قلی زاده و نعمتی … نداد! و با فن مذاکره خارق‌العاده و قیمت خیلی کمتر و قرارداد اصولی تاپهایی مثل ژائو و گاریدو و کارتال و احمدزاده مهری ابرقویی رو آورد!! ممنون بابت کوتاه کردن دست دلال‌ها در جذب ابرقویی و بستن قرارداد سه ساله با این مدافع جوان و آینده دار!! 
ممنون بابت مغز اقتصادی اش و اوت شدن از همه جام ها و نرسیدن به آسیا آخه صرفه جویی شد و دیگه پول پاداشی داده نمیشه !!

Mark

Qممنون از زحماتت ❤ امیدوارم هر جا هستی موفق و سالم باشی. مردونه جنگیدی و تو دل ما جا داری. اگه دفاع ما دفاع همیشگی بود مطمئنم بهترین گلر لیگ میشدی . دمت گرم