نقل و انتقالات پرسپولیس

پیشنهاد اولیه پرسپولیس برای شکار دو سپاهانی

مدیران پرسپولیس در این روزها پیام هایی را با دو ستاره سپاهان داشته اند تا در فصل آینده بتوانند این دو را سرخپوش کنند.

اگرچه لیگ برتر نیمه تمام باقی مانده و به نظر نمی رسد مسابقات این فصل به سرانجامی برسد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس از حالا به دنبال این هستند تا برای فصل آینده تغییراتی گسترده در لیست بازیکنان خود انجام دهند.

سرخ ها به همین منظور با چند بازیکن لیگ برتری که هم اسم و رسم دار هستند و هم جوان وارد مذاکره شده اند. مدیران پرسپولیس در این روزها پیام هایی را با دو ستاره سپاهان داشته اند تا در فصل آینده بتوانند این دو را سرخپوش کنند.

مهدی لیموچی که دو فصل پیش تا آستانه سرخ پوش شدن هم پیش رفت و اما در نهایت سپاهان را انتخاب کرد یکی از گزینه های مدیران پرسپولیس برای فاز هجومی است.

لیموچی پیش از این از علاقه شخصی خود به پرسپولیس گفته بود و حالا و با توجه به شرایط مالی سپاهان او یکی از گزینه‌های سرخ ها محسوب می‌شود.

اما دیگر گزینه پرسپولیس آریا یوسفی است. بازیکنی که سرخ‌ها برای سمت راست خط دفاعی خود در نظر گرفته اند.

پرسپولیس بعد از جدایی دانیال اسماعیلی فر هرگز نتوانست مدافع راست استانداردی جذب کند و در این میان هزینه‌های بالایی هم انجام داد. از ایواب العملود و سرژ اوریه گرفته تا دنیل گرا که همه با هزینه سنگین جذب شدند و در نهایت نیمی از کارایی اسماعیلی فر را هم نداشتند.

این دو بازیکن فعلا یشنهاد اولیه پرسپولیس را دریافت کرده اند و باید دید در ادامه آیا پیراهن سرخ را بر تن خواهند کرد یا نه.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ققنوس

اینا فکر کردن تیمای دیگه مثل خودشونن که ستاره هاشونو مفتی از دست بدن

فقط پرسپولیس

بازدوباره دنبال بازیکن رباط پاره کرده رفته اند….

ارتش سرخ

باتوجه به نبود سروش رفیعی و افتضاح بودن سرلک و مملی و تموم شدن قراداد باکیچ، برید دنبال ریکاردو آلوز. این بازیکن رو از دست ندید، طرف کپی محسن مسلمانه بازیش! ما بعد از محسن مسلمان و بشار هیچ هافبک خلافی نداشتیممممم!!!! مثل اینکه سپاهان توان نگهداری ریکی رو نداره این بهترین فرصته آقای به اصطلاح مدیرعامل!!!

redshrk

این کاره نیستین یارو تو اراک بود نتونستین بگیرینش الان که افت کرده و تو سپاهانه مگه بازیکن میدن به ما مگه مث ما هستن بهترین هاشونو مجانی بدن کا رقبا

سید

طبق معمول به جای اینکه در آرامش بدون هیاهو کارشون انجام بدن چون از بیخ بن فقط حرف گوش هواداران پر از این صحبت هاست اصلا ابدا قابل باور نیست این داستان راه انداختن صداشون در اومده از بی عرضگی های مدیران باشگاه بازی جدید راه انداختن بازیکن میخوای بگیری رسانه ای شدنش یعنی پوچ یعنی هیچی حرف