اخبار استقلالداوری ها

کارشناس داوری: مدافع استقلال ۲ بار مقابل نساجی مرتکب پنالتی شد

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت دیدار استقلال و نساجی پرداخت.

حیدر سلیمانی در گفت و گو با فارس، درمورد قضاوت حسن اکرمی در بازی استقلال و نساجی، اظهار داشت: اولین صحنه مورد بحث بازی مربوط به گل اول استقلال می‌شود که در این لحظه پای راست متین کریم‌زاده آفساید را پر کرده بود و با وجود اینکه دست آرش رضاوند جلوتر از بدن بازیکن نساجی قرار داشت، اما دست برای آفساید ملاک نیست و این گل صحیح بود.

وی ادامه داد: در صحنه دیگری از نیمه اول عارف غلامی، مدافع شماره پنج استقلال روی مهاجم نساجی خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت. این مدافع استقلال در دقیقه ۲۰ نیز به پشت پای احسان قهاری، بازیکن نساجی ضربه زد که داور باید برای تیم میهمان پنالتی می‌گرفت.

کارشناس داوری افزود: در صحنه گل سوم استقلال نیز محمد محبی پیش از ضربه صالح حردانی در موقعیت آفساید نبود که پس از برخورد توپ به تیر بخواهد از موقعیت خود سوء استفاده کند. ضمن اینکه شوت حردانی پیش از برخورد به تیر به دست حقیقی اصابت کرد‌. به همین دلیل گلی که محبی در ریباند به ثمر رساند هم درست بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۶۸ مدافع نساجی حرکت اضافه انجام نمی‌دهد بلکه محبی، مهاجم استقلال خودش را به مدافع می‌زند تا خطا بگیرد و ادامه بازی صحیح بود. اگر خطایی اتفاق می‌افتاد بیرون از محوطه جریمه بود.

با این نتیجه استقلال با شکست نساجی راهی فینال جام حذفی شد. در این بازی مهدی مهدی پور بازیکن استقلال با کارت زرد مواجه شد و با این شرایط فینال جام حذفی را به دلیل محرومیت از دست داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا

کیسه میگن پنالتی پرسپولیس مردوده! خب خل و چلای عزیز شما که فصل قبل پنالتی رو براتون مثل یارانه واریز می کردن خفه

فوتبال پاکم آرزوست

با این حساب فینال حذفی باید داور خارجی بیارن

هادی

عارف غلامی معلوم نیست پشتش به کی گرمه تودربی که فکری سرمربی کیسه بود باید برا خطا روی عبدی اخراج میشد اخراجش نکردن تو همین فصل دربی برگشت باید دو تا کارت زرد میگرفت و اخراج میشد نشد

۱۲ شاخه گل سرخ

مهم نیست چون یاران زیادی دارند.

فرحانی

فرحانی فردا تیم مقابل تیم هوادار بازی دارد بازی بسیار مشکلی است . ساکت الهامی همیشه به بسته بودن و دفاعی تیم را چیدن مشهور است . و حذفی باز است

عباسی

معلومه هیأت داوران چه میخان
بنظرم همین الآن جام را تقدیم کیسه کنید خودتون و ملت راراحت
واقعا که داوری های فوتبال ما مسخره است

پرسپولیسی

چند تا از بازیکنان استقلال در مصاحبه آخر بازی تاکید می‌کردند که داور دربی باید بی طرف و خارجی باشد. اینها رویشان نمی‌شود که بگویند آقایان کمیته داوران ما داوری می‌خواهیم که دو دستی جاممان بدهد. یاد یکی از مصاحبه های آخر فصل وریا غفوری افتادم که به طور اتفاقی از دهانش این جمله پرید که” این داور همیشه برای ما اینجا خوب می‌گرفت نمیدونم چرا امروز اینطور بود”. در همین بازی با نساجی دو پنالتی نساجی را نگرفته اند. واقعا که طرفداران خودشان را هالو گیر آورده اند.

میلاد۶۳

لجن زاری به نام کیسه

hosein

شک نکنین بخاطر قهرمانی پرسپولیس تو لیک برتر وحذف کیسه ازآسیا وزارت وفدراسیون بشدت بدنبال این هستن الکیسه رو قهرمان حذفی کنن واستارت اصلیش امروز زده شد

۱۲ شاخه گل سرخ

دوست عزیز از چند ماه پیش حامیان استقلال و سپاهان تصمیم داشتن این دو تیم قهرمان کنند،لیگ برای سپاهان و حذفی برای استقلال باشد که با توکل به خدا و یاریش کل تیم پرسپولیس تلاش کردن تا نقشه شان نقش برآب شود.