اختصاصیاسلایدرمقالات فوتبال

کشتید ما را با این فوتبال پخش کردنتان / حداقل تصویر را قطع نکن!

پرسپولیس نیوز: پرسپولیسی ها دیشب درحالی مسابقه حساس خود با تراکتور را تماشا کردند که پخش بازی بارها برای نمایش صحنه های حساس مسابقات استقلال و سپاهان قطع شد.

اوج این افتضاحات در لحظه به ثمر رسیدن گل دوم و حیاتی پرسپولیس به تراکتور توسط احمد نوراللهی بود که می تواند منجر به قهرمانی سرخپوشان شود اما در کمال حیرت نه تصویر آن به درستی پخش شد نه صدای گزارشگر روی آن وجود داشت چراکه کارگردان خوش ذوق شبکه سه درحال پخش لحظات قبل از نواختن پنالتی ذوب آهن به سپاهان بود که آخر هم گل نشد!

از پخش بی دلیل بازی تشریفاتی استقلال که بگذریم، بارها و بارها در طول نود دقیقه تصویر و صدا قطع شد و هواداری که ضربان قلبش در حساس ترین مسابقه فصل به مضرب هزار رسیده مجبور به شنیدن کری های کودکانه گزارشگر شبکه استانی اصفهان و اطلاعات غلط او بود که یک نیمه کامل تصور می کرد با هم امتیاز شدن تیم محبوبش و پرسپولیس این سپاهان است که صدرنشین شده و مسئله ای به نام تفاضل گل را از بیخ فراموش کرده بود.

کاش یک نفر بتواند به اساتید بفهماند نه پخش همزمان و دوتکه بازی ها مهم است نه انتخاب شبکه نه هیچ چیز دیگر، ابتدایی ترین اصلی که باید رعایت شود پخش درست و کامل یک مسابقه است به طوری که هیچ کدام از صحنه های آن از دست نرود. مهم ترین چیزی که هر کارگردان باید بداند این است که حتی برای پخش صحنه های آهسته همان بازی لحظه های زنده را از دست ندهد اما اینجا باید به آقایان حالی کنیم پخش گلهای بازی را فدای نمایش چند ثانیه از بازیهای دیگر نکنید!

شوربختانه انحصار آقایان به قدری محکم و غیرقابل نفوذ است که حتی تامین تصاویر کانال یوتیوب باشگاه هم از خروجی شبکه آنها تغذیه می شود و فرقی ندارد بیننده از چه منبعی بازی را تماشا کند، در هر صورت باید محصول هنرنمایی آنها را به نظاره بنشیند.

ما که از رعایت انصاف و بی طرفی شما دست شسته ایم چرا که شنیدیم در شب نزدیک شدن به قهرمانی هم دو مجری رنگی شبکه ورزش باز هم در حضور مدیرعامل استقلال به پرسپولیس تاخته‌اند، به پرداخت حق پخش و حل مشکلات متعدد اقتصادی تیم هم امیدی نداریم، حداقل کمتر روی اعصاب مخاطب بروید و مشتری های خودتان را ثابت نگه دارید، از هر شبکه ای در هر فرکانسی، با هر کیفیتی و با حضور هر کارشناسی خواستید بازی را پخش کنید فقط درست و کامل و بدون قطعی، همین، اگر توانستید؟ به خدا که نمی توانید!

*حسن مهدوی

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

سلام من که سایت ورزش سه و برنامه های فوتبالی شبکه سه، مخصوصا مجری میثاقی باش رو تحریم کردم. نگاه نمیکنم. پیشنهادم به شما هم همینه.

آنتی کیسه

حالا باز خدا رو شکر کیسه با سپاهان بازی داره و بازی کمتر متوقف میشه . چرا باید بازی تیمی که امیدش به جام حذفیه رو ببینیم ؟؟

شایان پرسپولیسی

ماشالله حسن مهدوی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

فواد

دقیقاتوهمین لحظه ک صحنه اصفهون رونشون میدادهیچی ازبازی خودمون نمیدونستم وفقط ذکرمیگفتم وخداخدامیکردم ک پرسپولیس گل دوموبزنه نمیدونم چرااصلاامیدی ب گل کردن پنالت ذوب نداشتم ک یوهودیدم احمدداره شادی میکنه

قرمزته

بمولا دیوونه شدم
اصن نمیفهمم چه معنی میده این کارا بازی پرسپولیس مهم ترین بازی بود
تو بقیه بازیا(استفراق شله زرد) معلوم اون دوتا میبرن (با هزارتا کثافت کاری)
محمد میر محمد درخشنده باز زر زر کردن
بیاین بریم کامنتای پیج شب های فوتبالیو با فوش پر کنیم تا بفهمن دنیا دست کیه

محمدی

انشاالله جمعه گلات همراه بشه با اشانتیونش یعنی سقوط تیم اصفهانی به لیگ پائین تر. بره که دیگه برنگرده.

ابرقهرمان

ایول…خیلی باحال گفتی ..انشاالله که همینطور خواهد شد..خدا مسند حقه و بس..

هوادار

والا ما که دیشب برقمون قطع شده بود، با گوشی نگاه میکردم، اصلا نفهمیدم چی نگاه کردم

ابرقهرمان

انشاالله که زردچوبه حالا حالاها باید تو کف صدرنشین شدن بمونه…امیدوارم کف نشین بشه..کاش سایپا هم بازی بعدش مقابل مس رو ببره تا لااقل یکی از تیمهای اصفهانی کم بشه..اینجوری پرسپولیس به جای دو بار فقط یکبار در طول فصل به اون شهر میره و این یعنی ۵۰ درصد امنیت بیشتر و خطر جانی کمتر….

پرسپولیس ۸علی کریمی

این آرزوی هممونه.

مسعود

باید به کجا پناه ببریم از دست این صدا و سیمای میلی نفرت انگیز و تهوع آور بابا ما اگه نخوایم شما اصلا بازی ها رو پخش کنید بایددبه کدوم خدایی بگیم !!تلویزیون خصوصی شبکه پرسپولیس به راحتی میتونه اینکارو بکنه ما هیچ احتیاجی به این تلویزیون فاشیستی ضد مردمی نداریم !!

RED

ادمین جان دمت گرم
حیف که گوش حق شنوایی نیست
گزارشگر لومپن اصفهان(باشگاه سپاهان) اختلاف گل رو فراموش نکرده بود در حقیقت روی تبانی ها و تبانی تو بازی آخر با کیسه حساب کرده

محمد فقیهی

دقیقا اقا مهدوی عزیز حرف دل ما را نوشتید

علی64

ای دمترگرم عالی بود واقعا دیشب کلا هوادارا ی عزیز پرسپولیسی مثل من تا مرز سکته رفتیم اونم با این تصاویر من که نفهمیدم چی شد فقط اون گوشه یه لحظه دیدم احمد داره می دوه و همه دنبالشن و تازه متوجه شدم که پرسپولیس گلللللل زده،،،واقعا خجالت داره،،، گزارشگر بدبخت و بیچاره و حقیرررررر اصفهان هم از سوزش دیگه نمیدونست چی بگه،،، کاش ما هم یه گزارشگر پرسپولیسی داشتیم و راحت برامون گزارشگر بکنه کاش ما هم یه شبکه تلویزیونی خصوصی داشتیم و کاش های زیاااااااادی که افسوس یه رویاس،،،،به امید گلات در روز جمعه،،،، اگه بازهم تصاویر هم به این شکل باشه

عباس چنانی

آفرین علی جون،و احسنت برتو حسن مهدوی حرف دل ما رو زدی