اخبار باشگاهاخبار مدیراناسلایدر

کناره‌گیری تند استیلی از پرسپولیس: بدون اطلاع من بازیکن و ۸ وینگر گرفتند

حمید استیلی که به عنوان مشاور مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس مشغول فعالیت بود از سمت خود کناره‌گیری کرد.

حمید استیلی که به عنوان مشاور رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد با انتشار متنی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

متن نامه کناره‌گیری استیلی را عیناً در زیر می‌خوانید:

«پرسپولیس دیگر یک تیم ورزشی نیست. خیل عظیم هوادارانش و افتخاراتی که در طول تاریخ به ارمغان آورده، آن را به یک نماد هویتی تبدیل کرده است. هویتی که با فرهنگ و سنن ایران پیوند خورده و نقش پررنگی را در خاطرات جمعی ایفاد کرده است.

برای صیانت از این هویت (که هویت ورزشی من نیز از آن است) باید همواره پیشگام و پیشقدم بود. به همین دلیل من پیشقدم شدم؛ بدون حکم مسئولیت یا قرارداد! سال گذشته با حضور کارلوس گاریدو فضای حاکم بر پرسپولیس کمی تا قسمتی متلاطم شده بود و می بایست آستین همت بالا زد.

با سه هدف و به عشق پرسپولیس و طرفدارانش وارد گود شدم تا کمک کنم و هر آنچه آموخته‌ام برای سربلندی تیم محبوبم در طبق اخلاص بگذارم. بدون منت و با افتخار…

در جلسه مذاکره با اسماعیل کارتال بواسطه تسلط به زبان ترکی حضور پیدا کردم تا اسباب حضور او فراهم شود. سپس اقدام به تشکیل کمیته فنی با حضور افراد خوشنام و باتجربه نظیر کریم باقری، افشین پیروانی و رضا شاهرودی کردم تا نظارت عالیه بر عملکرد فنی در همه سطوح داشته باشد.

سامان بخشی به آکادمی پرسپولیس با دعوت از پیشکسوتان باشگاه حتی به عنوان استعداد یاب اقدام بالقوه‌ای بود که بلفعل شد تا اولا چرخه تولید بازیکنان با رویکرد هزینه -فایده به حرکت درآید و البته پشتوانه سازی بصورت واقعی و معنادار؛ ثانیا شائبه‌هایی که بدیهی به نظر می‌رسید با مبارزه جدی با فساد به حداقل برسد.

اگر چه همه این اقدامات با هماهنگی و حمایت مجموعه مدیریت پرسپولیس صورت گرفت، لیکن جدایی کارتال متاثر از شرایط حاکم بر کشور از یک سو و شروع فصل نقل و انتقالات موجب گردید تا اولا برای جذب بازیکنان و قرارداد آنها وقعی بر کمیته فنی گذاشته نشود و ثانیا بدون اینکه اینجانب آگاهی یا اطلاع از فرایند جذب و قرارداد بازیکنان داشته باشم اقدام به جذب ٨ وینگر گردید درحالی که در دفاع و حمله کمبودهایی مشاهده می‌شود.

به هرحال با استخدام وحید هاشمیان که الحق مربی واجد شرایط و شایسته‌ای است، تصور می‌کنم پرسپولیس به مرحله‌ای از ثبات و آرامش رسیده که نیازی به کمک فکری اینجانب احساس نمی‌شود و بایسته است همچون طرفداران صرفا مشوق تیم محبوبم باشم.

از همین رو از مجموعه مدیریت باشگاه و همچنین طرفداران خونگرم پرسپولیس که این فرصت را دادند تا در مقطعی هرچند کوتاه و بدون دریافت حتی یک ریال دین خود را به مقدار ناچیز به تیم ادا کنم، بسیار ممنون و سپاسگزارم و همواره چون یک هوادار برای اعتلای و سربلندی و افتخار پرسپولیس دست بر دعا بر می‌دارم.

چنانچه در این اندک مدت کوتاه قصوری از سوی اینجانب سر زد و موجب کدروت اعضای محترم باشگاه یا طرفداران معظم و معزز گردید بدینوسیله پوزش می طلبم و امیدوارم به بزرگی نام پرسپولیس حلال کنند.

حمید استیلی»

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

❗جون عزیزت درویشم با خودت ببر، برین لیگ آزادگان تیم تشکیل بدین واستون بهتره… ❗

مصباح

آقای حمید خان استیلی حالا که صدای هواداران در اومده و افتضاح جذب نکردن بازیکن همه متوجه شدن دقیقا میدونی پرسپولیس داره به کدام مسیر گام بر میداره کاملا عیان اگر درویش اخراج نشه روی سکوها با شروع لیگ چه بلوایی درست میشه گفتی زودتر برم یه بیانیه حماسی بدم واقعا حیف پرسپولیس حیف

کاربر یک

صلواااات نفر بعدی درویش با یه خداحافظی خوشحالمون کنه

محمد پرسپولیسی. دزفول

بری دیگه برنگردی.
امثال تو هر موقع گیر میفتن میگن ما اطلاع نداشتیم. مثل مرحوم روحانی از قیمت بنزین خبر نداشت. برو بابا خودت رو گول بزن. تو این چند ماهه تو کجا بودی که 8 تا وینگر جذب کردیم؟ انگار خواب بودی یا مثل رئیست کربلا تشریف داشتی؟

Perspolis The Great

قطعا داری دروغ میگی چطور در جذب کارتال همه کاره بودی و در جذب بازیکن هیچکاره شدی؟ این تناقض آشکار نشان دهنده ریاکاری شماست و همچنین این نکته را میرسونه که 8 وینگر با هماهنگی کارتال هم خریداری نشدند چون شما اظهار بی اطلاعی میکنی که چه کسی 8 وینگر خریده پس تلویحا اشاره دارد به اینکه خریدهای گفته شده با نظر دلالان باشگاه یعنی درویش و لشکری و اعضای هیات مدیره انجام شده و دلیل جدایی کارتال مثل اوسمار مشکل خانوادگی! نبوده
رفتن شما به تنهایی کافی نیست و درویش و لشکری و سایه پروین را هم با خودت ببر تا شاید این تیم و هوادارانش نفس بکشن

متین

آقای استیلی مظلوم نمایی ممنوع!
همه این پلشتیها و مشکلات زیر سر تو و اون درویش پدرسوخته است
شما دارید از پروین خط میگیرین
چندی قبل جایی یه جمله قابل تامل خواندم به این‌مضمون:استقلال از مردن حجازی و پورحیدری خیلی ضرر کرد اما پرسپولیس از بودن پروین خیلی آسیب دید
همه بلاها و بدبختی‌ها وتیره روزهای پرسپولیس زیر سر پروین و نوچه هایش است…

Ahmad

پس مدیرعامل کدوم گوریه واقعا فهم وشعور
نداره تواین لحظات حساس میره سفرانگار
هیچکی هم حریفش نمیشه

پرسپولیس عشق اخر زندگیم

کاش درویش عوضی را هم با خودت میبردی

Amosapour

داداش هوادار این کارها رو کرده؟رعیس و رفیقتون پروین و درویش بودن مرد باش اسمه این دو شیطان رو بگو،،در مورد دزدی‌ها و دلالی پول چاپیتناشون میشه طومار نوشت،،تنها چیزی که به ذهن آدم در موردت میرسه،اینه که دیگه سر سفره رات ندادن،یا لقمه کم دنبه بهت دادن،بگرنه همون موقع که مشاور درویش بشی،معلوم بود درویش و پروین چه شیاطینی هستن

فرهاد

چرا بعد گرفتن 8 وینگر و قبلش معترض نبودین؟ پرسپولیس رو به خاک سیاه نشوندن یکسری منفعت طلب! هر کی این سرنوشت رو برای تیم مردم رقم زد از واگذاری تا مدیریت درویش و…. امیدوارم جوابشو ببینه! زنوزی تجزیه طلب جویباری نکونام و… همه و همه تهمت زدن، تماشاگر کتک خورد نابینا شد مدافعی نبود!! فرجی رو بدی دانیال و پول بگیری برای دروازه بان هتاک پولکی که محروم نشه! زبون درازی خودش مدیرش رسانه هاش هوادار متوهم تراکتور هیچی! خوشا به غیرتتون!

ارتش سرخ

اگر از جذب بازیکنا اطلاع نداشتی بی عرضه ای اگرم داشتی فاسدی بعد اینکه پول نگرفتی چرا منت سر پرسپولیس میزاری کاش پول میگرفتی ولی قدرت چانه زنی داشتی کاش پول میگرفتی ولی میتونستی بازیکن درجه یک بیاری لعنت به کسی که با باند بازی پرسپولیس نابود کرد امیدوارم درویشم بره تو و درویش با زور پروین وارد پرسپولیس شدید و پرسپولیس نابود کردید خداحافظ امیدوارم درویشم بره البته اگه هیئت مدیره داشتیم شما دو نفر باید محاکمه میشدید نه طلبکار