مصاحبه ها

کنعانی‌زادگان: حسرت استقلال 8 سال بود ۹ ساله شد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حسرت استقلال برای برد دربی ۹ ساله شد.

حسین کنعانی‌زادگان پس از تساوی بدون گل دیدار پرسپولیس و استقلال درباره دلیل درگیری خود با سرژ اوریه در پایان بازی، اظهار داشت: متاسفانه اوریه مقداری با سعید سحرخیزان درگیر شد و من برای جدا کردن سمت بازیکن خودمان رفتم. احترام در فوتبال مهم است و به خود سحرخیزان هم گفتم. من وسط رفتم که مشکلی پیش نیاید. خوشبختانه اتفاقی هم نیفتاد.

وی درباره اینکه اوریه هلش داده است، توضیح داد: او خیلی عصبی بود و دوست هم داشت که بازی را ببریم. در آن لحظه لازم دانستم جلو بروم تا مشکل خاصی پیش نیاید‌.
مدافع پرسپولیس درخصوص اینکه چه دلیلی باعث عصبانیت اوریه شده است، گفت: چیز خاصی بین آنها رد و بدل نشده و ظاهرا به خاطر پرتاب بطری هواداران بوده که اوریه موضوع را به داور گفته است. به هرحال سعید هم بازیکن جوانی است و از این رفتارها خوشش آمده. من هم مشکلی با اوریه ندارم.

کنعانی افزود: درباره این بازی خیلی خوب صحبت کنم. برای استقلال احترام قائل هستیم اما دیدید ۹۰ دقیقه از نیمه خود بالاتر نیامد و منتظر اشتباهات ما بودند تا توپ را بگیرند و ضد حمله بزنند. در یک تا ۲ صحمه موفق شدند اما در طول ۹۰ دقیقه توپ و زمین دست ما بود. می‌توانستیم گل بزنیم اما بدشانسی هم آوردیم اما حسرت ۸ ساله استقلالی‌ها ۹ ساله شد.
وی درباره اینکه دوست دارد تیم ملی امشب با چه تیم‌هایی در جام جهانی همگروه شود، گفت: الان بهتر است در پایان یک بازی باشگاهی درباره تیم ملی صحبت نکنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه با حضور اوسمار چه قدر امیدوارند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم‌. از زمانی که اوسمار آمده انرژی و همبستگی در تیم بیشتر از قبل شده اما با شناختی که او از قبل داشت، با بازیکنان صحبت کرد و خدا را شکر شرایط روز به روز بهتر می‌شود. البته قولی برای قهرمانی نمی‌دهیم و باید در هر بازی جلو برویم.

کنعانی درباره چمن ورزشگاه امام خمینی اراک، توضیح داد: چمن خوب بود اما بار دیگر گلایه می‌کنم. فوتبال برای هوادار است. دلم برای آنها می‌سوزد. باید ورزشگاه آزادی را زودتر برای بازی‌های تیم ملی، دربی و بازی‌های استقلال و پرسپولیس اماده کنن تا بتوانیم میزبانی خیلی خوبی داشته باشیم‌.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش

آقای کنعانی امروز شما هم خوب نبودید یک سوتی وحشتناک نیمه دوم دادی که مهاجم کیسه شما را جا گذاشت با پیام تک به تک شد که پیام گرفت

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

شما خوب نبودید نه کیسه نصف تیم‌بنجلن اوایل انتقاد از ابرقویی میشد آقای پور علی گنجی روی هرچی دفاعه سفید کرد با پاس گلهایی که به کیسه میداد سروش رفیعی کجاش خوبه همه پاس‌هاش رو به عقب بد ودور خودش میچرخه سرژ اوریه از کجا اومده درویش لجن دلال بی همه چیز کیسه آسانی منیر سحرخیزان را گرفته ما هم اوریه یه مشت بنجل

حامد

بازی کاملا دستوری مساوی شد پرسپولیس نیمه اول اصلا قابل قیاس با نیمه دوم بازی نبود هر وقت میخواستیم راحت جلو دروازه کیسه بودیم ضمن اینکه باید تیم تقویت شه ما در دفاع راست چپ مشکل داریم هافبک دفاعی و مهاجم باید اولویت اول باشه

محمد طالبی

این حسرت می تونست با شکست دادن اونا نه ساله بشه، متاسفانه خوب بازی نکردید و انگار قصد بردن اونا رو نداشتید