روی آنتن

گزارشگر بازی امروز استقلال ـ پرسپولیس مشخص شد/ پوشش با ۱۲ دوربین HD

برنامه «فوتبال برتر» در فینال جام‌حذفی و صدویکمین شهرآورد تهران، چهارشنبه ـ ۱۰ خرداد ماه ـ حوالی ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بنا بر اعلام میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه ویژه برنامه «فوتبال برتر» همزمان با پخش صدویکمین شهرآورد پایتخت، چهارشنبه دهم خرداد از حوالی ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اجرای این برنامه توسط محمدرضا احمدی، با حضور محمد فنایی، حمید استیلی و هادی طباطبایی از پیشکسوتان داوری و فوتبالی، با تولید و پخش آیتم های مختلفی در استودیوی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.

بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز که در قالب فینال جام حذفی برگزار می شود، توسط ۱۲ دوربین  HD پوشش و از ساعت ۱۹ و ۴۵ و با گزارش پیمان یوسفی، به صورت مستقیم و با صدای استریو از شبکه سه سیما پخش می شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شهناز 6آتیشه

عوضی ها دوباره یکی از این نخاله های آبی بازی رو گزارش میکنند و مجبورم مثل تمام این سالها صدای تلویزیون رو ببندم، الهی به زمین گرم بخورید که اینقدر عقده ای بازی در آوردید

زهرا22

دقیقاً ولی بیخیال بردیم

پرسپولیس همیشه قهرمان

جای شکرش باقیه خیابانی نیست

محمدعلی

خیابانی که باگزاراش های شکمی اش نتونست جا و دربی را از پرسپولیس بگیره ،دست به دامان یوسفی شدن. طالع نحستو هم می پره یوسفی کیسه کش

ارتش سرخ

باید یک جوری به اطلاع آقای محمدرضااحمدی برسانیم که درهفته سی ام و پایان لیگ برتر درمسابقه پرسپولیس و نساجی مازندران حال ما را گرفت. این شخص به جای پرداختن به قهرمانی پرسپولیس ، برنامه رامعکوس می کرد به سوی مقام سوم لیگ برتر و ازگل زدن استقلالیها ابراز خوشحالی می نمود ، یکی نبود به آقای احمدی بگوید پرسپولیس به ۶۶ امتیاز رسیده و سپاهان ۶۵ امتیاز و استقلال ۶۳ امتیاز و استقلال تا فرداصبح هم گل بزند همان مقام سوم را دارد. ازطرفی آقای عنایتی وراج تو برنامه آورده ازمقام سوم استقلال تمجیدو ستایش کند. درحالیکه آن شب درخصوص قهرمانی پرسپولیس بود و بایستی برنامه اجرامی کرد

۱۲ شاخه گل سرخ

گزارشگر استقلالی ،هنوز صدای حسودانه ات در بازی های آسیایی پرسپولیس در گوشم است آنجا مجبور بودم بشنوم صدایت را،این بار دیگر مجبور نیستم صدای حسد وار ‌‌‌‌و طرفدار استقلال بودنت را بشنوم یا تحمل کنم.بر ضد پرسپولیس و حامیان استقلال لعنت باد.شر شان از پرسپولیس،مربیان،هواران و بازیکنان پرسپولیس دور باد.

حسام

داریم میریم برا کسب یه قهرمانی دیگه.ایشالا بچها مثه بازیهایه قبل با انگیزه و با تمرکز بالا برن برا بردن