اخبار لیگ برتر و حذفی

گل‌گهر در تورنمنت ۳ جانبه شرکت نمی‌کند

باشگاه گل‌گهر سیرجان به صورت رسمی از تورنمنت ۳ جانبه برای تعیین سهمیه آسیایی انصراف داد.

این تیم از تورنمنت سه جانبه که بین تیم‌های پرسپولیس، چادرملو و گل‌گهر برای تعیین سهمیه آسیایی صورت گرفته بود انصراف داد.

به نقل از باشگاه گل‌گهر سیرجان، معاون این باشگاه یک بار دیگر بر موضع اتخاذ شده باشگاه تاکید کرد و گفت: موضع ما از اول شفاف بود. ما در هیچ تورنمنتی که خارج از چارچوب مصوبات رسمی فوتبال کشور تعریف شده باشد شرکت نمی‌کنیم. این یک موضع احساسی نیست، یک موضع کاملاً قانونی است. ما در جام حذفی حضور داریم و اگر قرار است سهمیه‌ای از مسیر رقابت میدانی تعیین شود، آن مسیر همان جام حذفی است که هنوز قهرمان خود را نشناخته است. ما آماده‌ایم در همان فضای رقابتی که از پیش تعریف شده، خودمان را اثبات کنیم.

او همچنین گفت: از مسئولان محترم فدراسیون و سازمان لیگ هم تقاضا می‌کنیم رای کمیته انضباطی را جدی بگیرند و از کمیته استیناف بخواهند در اسرع وقت رای را صادر کند. اگر رای تایید شد، گل‌گهر سهمیه‌اش را دارد و ماجرا تمام است. اگر نقض شد، جام حذفی را کامل کنید. هیچ کدام از این مسیرها نیاز به اختراع یک تورنمنت جدید ندارد که باشگاهی که هیچ شانسی برای سهیمه نداشته آن را عادلانه بخواند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن

۸ بازی مونده همه بازیها کامل باید برگزاربشه چون لیگ ۱ برگزار میشه

منصوور کیسه

اوکی لیگ و حذفی رو جفتشو برگزار کنن ما مشکلی نداریم بی وجووووودا میخواین با یه بازی بیشتر برین آسیا

منصوور کیسه

هوی غار غار اگه 3 امتیاز مفتتون رو بگیرن که بایدم بگیرنش با یه بازی بیشتر میخواین برین آسیا خیلی زرنگین

پسر سرخ

با یک بازی میترسن.. با چند تا بازی حذفی نمیترسن خخخ یک بازی که بهتره تا چند تا بازی . بهترین راه ادامه لیگ بود کیسه سومم نمیشد

علیرضا مهاجری نیا

به جهنم بازی نکنید اسکل ها
چشمتون کور میخواستید تمرینات تیمتونو کنسل نکنید
مگه حذفی نمیخواید برگزار بشه خبر مرگتون چرا تمرین رو کنسل کردید چون چندتا بازیکناتون ازاد شدن الان بازیکن ندارید زر زر میکنید
تیم دوزاری گوزگهر بر فرض مثال اسیا هم رفتید شما عرضه بردن الحسین اردنم ندارید مث 6 تایی ها
در ثانی از کجا میدونید پرسپولیس بازی چادرملو رو میبره و به شما میرسه که دهن گشادتونو باز کردید اراجیف میگید و ذهن مریض کیسه کشا رو واسه چرند گفتن فعال تر میکنید ؟!
همتون روی هم اندازه یه قهرمانی لیگ پرسپولیس نیستید پس خفه بشید

ققنوس

وقتی کیسه و ترترو با لیگ ناتموم فرستادن نخبگان آسیا دسته جمعی لال بودن، نوبت پرسپولیس که شد ناگهان همشون شفا گرفتن

حسین

خب شرکت نکنید به قانون و تصمیم فدراسیون تمکین نکردین

فرناز پودری

نمونه بارز یک گونه از سگدونی طویله ناصر کراکی

احسان

وقتی پرسپولیس اون همه اصرار می‌کرد که لیگ رو برگزار کنید همتون خفه خون گرفته بودید، حالا زبون باز کردید که حذفی برگزار بشه بدبختای پلشت

ابوذرموسوی

حرف چرت نزن

❤️ امیدیه قلب پرسپولیس ❤️

خفه شید اوزگل های بی وجود اصلا شما در حد و قواره پرسپولیس نیستید که بخواید رجزخوانی واسه پرسپولیس کبیر کنید، فدراسیون بی کلانتر قورباغه هاش هم هفت تیرکش شدند

هوادار

از ترس بازی نمی‌کنند

پرسولیس

این راهی بود که فدراسیون برای دو سوگولی ایران یعنی استقلال و تراکتور باز کرده بود وگرنه ما از همون اول گفتیم لیگ رو ادامه بدهند.
شماها و سایر باشگاه‌هایی که دشمن پرسپولیس هستید حالا حالاها باید جور این دو تا تیم رو بکشید حقتونه