اخبار استقلالاسلایدرمصاحبه ها

گل‌به‌خودی عجیب سرمربی استقلال / مجیدی: تنها ایرانی هستم که دستم به جام لیگ قهرمانان آسیا خورده است

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه تنها ایرانی هستم که دستم به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خورده است دو ستاره قهرمانی روی پیراهن این تیم را زیر سوال برد.

فرهاد مجیدی پس از تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بسیار سختی بود و پیش بینی آن را می‌کردیم. امروز گرمتر از روزهای دیگر بود. بزرگترین مشکلی که در این تورنمنت داشتیم خستگی بازیکنان بود و راه حلی برای آن پیدا نکردم.

مجیدی سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با العین قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و آیا وی این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها ایرانی هستم که دستم به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خورده است اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی ووریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
26 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شیر پیر

داش های گلمون پرسپولیسی های عزیز این جماعت کیسه کش چندین وچند ساله که در توهم هستن و بگذارید در همین توهمات شون باقی بمونه چونکه به توهمات که مدال و جام نمیدن و اما این فرناز که تمامی مربیانی خارجی که اومدن توی کیسه گفتن که فرناز زیرآبشون رو زده واین آخری ممد کتری که بیچاره به جای رسوندن که حتی بازیکنانشون هم تیمشون رو واسه این کتونی سفیده فروختن و جلوی تیم الشرطه داغون والاهلی نود دقیقه دفاع اتوبوسی کردن مطمئن باشید توی دربی شش تایی شون میکنیم و توی آسیا با یک نتیجه خیلی بد مثل العین دوباره حذف میشن و ما فقط میخندیم، ،بزن زنگ رو ….

hji

فرناز خانم،تو که تا دیروز عروس شیخ نشین های کشورهای حوزه خلیج فارس بودی…مطمئن باش دستات چیزهای دیگه ای رو لمس کرده…خیال و توهم جام برت داشته…واقعا برات متاسفم…

Sampishro

شُل شُل شُلش کن نگوزی فرنازجون تودست به دست تیمسارچرخ سوارخورده.
یعنی اپناییکه اولین جام (چهارجانبه) هپولی کردن ازچم خلفخیزان عربستان که اصل ونصبتون به اون میرس اومده بودن وابروداری کردن، آره؟
خجالت بکش چهارباراومدی رفتی دراصل زیرپاروفتی والانم به هیچ جانمیرسی سرت گبج نره
این قسمت به بعدبیشه شیرانه نه بچه گربه های تیتیش مموشی

آرش

از طرفی AFC با نایب رئیس ایرانی اش که دشمن پرسپولیسه، جوایز پرسپولیس را بلوکه کرده و به بهانه تحریم سیاسی نمی دهند
بعد هم شعار میدهند فوتبال سیاسی نیست!؟
اگر سپاهان بود هزار جور کمکش کرده بودند
فدراسیون بی خاصیت و سازمان لیگ دزد هم که بیتفاوت به این حق کشی ها هم خودشان پولهای داخلی پرسپولیس را نمی دهند و هم با تیم های دولتی و خصولتی برای زمین زدن پرسپولیس همدست شده اند
اسم تیم ما را هم می گذارند تیم دولتی
اگر دولتی است
کو بودجه؟
چرا همیشه تصمیمات به ضرر پرسپولیسه؟
چرا باشگاه را اینگونه تحت فشار می گذارند و انتظار دارند برای کسب درآمد آقایان از تبلیغات، تیم بدون استراحت و در شرایط نابرابر و با فشار روانی سنگینی که با تئاتر قرنطینه ایجاد کرده اند در لیگ بازی حساس ترین بازیهایش را انجام دهد؟
وقتی باشگاه ۴سال قهرمان لیگ شده و ریالی درآمد از آن نداشته، در سازمان لیگ را باید گل گرفت
بعد هم شانتاژ رسانه ای می کنند که مدیران باشگاه طرفداران را به فحش دادن به مدیران سازمان لیگ تشویق میکنند
اولا که هوادار پرسپولیس از حق کشی خشمگینه
اگرهم به شما توهینی شود بابت رفتارها و تصمیمات ناعادلانه، جانبدارانه و بی اخلاقی هایتان است که مردم میبینند
مردم آگاه شده اند نمیتوان دروغ گفت و سرشان را کلاه گذاشت
شما عادلانه و صادقانه کار کنید و از هیچ تیمی جانبداری و حمایت نکنید هواداران فهیم ما تشکر هم میکنند

ستاره سرخ آسیا

شتر در خواب بیند پنبه دانه…….

رز سرخ

احتمالا دستش به یچیز دیگه خورده این مردک همیشه غرق توهمه.،،،فرناز بیا واست سوزن بزنیم عضلاتت از شدت استرس آب شدن سوزنتو تمدید کن…خخخ

محمد

فرهاد پارسالم قول داد لیگ رو بگیره!!!!! بعدش دید نمیتونه قول داد حذفی رو بگیره!!!!!(و گرفت خخخخخخخ) ببینیم امسال چ میکنه

فواد

آخه بگوفرنازه تواگه تواین مدت فرازه نبودهیچ گهی نمیشدی..‌‌…

Aydin

راست میگه خوووو دختر ناز بابا ، هیچ تیم ایرانی قهرمان نشده و فرناز یارکمکی العین بوده که العین قهرمان شده و دوستاره دروغین چهارجانبه زررررررت

علی

آخره خوش شانسی هستن استقلالیا . همه تیمهای اول گروه در زمین خودی با تیم دوم گروه دیگه که ضعیفترن بازی میکنن فقط این پرسپولیس هست که با اینکه بیشترین امتیاز رو اورد باید با تیم اول یه گروه دیگه اونم در کشور اون بازی کنه . چقدر بدشانسه پرسپولیس برعکس استقلال . خواهشا مدیران ما کوتاه نیان و استقلال باید قبل از دربی بازیاش با ما برابر باشه . رو بدیم بازم سواری میخوان . یه بار جلوشون وایسیم

زلزه سرخ ۶ ریشتری

طبق اخرین امار از جماعت کیسه کش حقیر که به لطف پنالتی مفت اومدن بالا بعلت ذوق زیاد هنوز در حال گریه و زاری هستن اما متاسفانه در بازی بعدی الهلال جوری میزاره درشون که شششَشششششششش قلو میزان

آنتی کیسه

بقیه ایرانی ها دستشون به قوری و سماور بنگلادش خورده

علیرضا

السلام علیک یا ال فرهاد…..انت جمیل

اریا

فقط میتونم بگم خخخخخخخخخخخ

خسرو

فرننننننننننننننننننننننناز‌. بیا یک شوهر خوب برات پیدا کردم. کیسه کش. اشغال.

سیاپلیس

من فرناز رو میخام اگه دیاباته بذاره چون وقتی شاه فرهاد میاد خوب گل میزنه حتما یه چیزی هست

اکبرو بوشهر

مرد حساب! مگه فرناز چند تا شوهر میخواد؟ به شیوخ خلیج فارس بر میخوره ها!

پرسپولیس 8علی کریمی

ببخشید عزیزان سرخ ولی درجواب فرناز باید بگم گوه نخور.شانس اوردین داور پنالتی گرفت وگرنه بازی دست عراقیا بود

محمد

حرف مفت که مالیات نداره!!! پیرو مکتب کیسه بهترازین نمیشه.

محمد

وقتی یه کیسه جوگیر میشه.خخخخخخ

سرخ دل شادگانی

به این ذوق مرگشدگان حق بدین اینا اگه به نیمه نهایی رفته بودن خودشون رو تیکه پاره میکردن نصفشونم سکته میکردن
اینا رو درکشون کنید اسم جام رو که میارن حس میکنن جام تودستشونه وبالای سرشون!
بعدم بنا به سنت این چندساله بازپرسپولیس از تجاوزکنندگان به سوراختو وکیسه انتقام میگیره کمااینکه از الدحیل وپاختاکورکه به کیسه تجاوزکرده بود سالهای پیش انتقام گرفتیم.

محمد

سلام تادیروزمیگفتن چراای، اف، سی، قهرمانی ماروحساب نمیکنه همش میگه پرسپولیس سومین تیم ایرانی فینالیست آسیا اینم ازسرمربی خودتون دیگه حرفی واسه گفتن دارید. باباهمین تیم گوام که ظاهرٱتیم ضعیفی بودخیلی ازتیم های لبنان واندونزی قویتربوده که شمابابرداوناافتخارمیکنیدقهرمان شدیدحدشماانقدرپایینه که بردن این تیم هاروافتخارمیدونیدالان واقعٱلبنان واندونزی کجای فوتبال هستندبازهندانقدرپیشرفت کرده که تیمش میادلیگ قهرمانان.خیلی جالبه سال۴۹قهرمان چهارجانبه شدن بعداومدن۳۸سال بعدستاره زدن خوب میخواستیدبزنیدچراهمون سالهانزنیدچون اصلأتیمی ستاره نمیزداینم کارفتل فتوشاپ بودکه همه میدونن تواین کارهاتخصص داره.ماخیلی راحت میتونیم بابت قهرمانی جام درجام ستاره بزنیم ولی نمیزنیم چون مثل شماعقده وکمبودنداریم.

صدارت سرخ

عجب پاسخ العین پسندى ، حقیقتا لبخند به لبهامون نشست ….آقا مجیدى جان یک نان بخور صد تا نون شکر گزار باش ، اگر کمالوند نبود وضع به مراتب از پارسال هم افتضاح تر میشد و میشه … جام پیش کش شما لطفا آبرومندانه حذف بشید تا دیر نشده ….

کدوم بابا؟ : ایمون یا عمر یا النگو

شب جمعه است خدا مهرداد رو بیامرزه ، تا بود یه تنه این جماعت رو با یه استوری یه خطی جوری با خاک یکسان میکرد که دیگه هرچی هم دست و پا میزدن و فحش میدادن و جواب استوری رو میدادن باز جای زخمشون خوب نمیشد! یه صلوات شادی روحش
اما : به جان خودم کری نمیخونم به جان خودم ، ولی خداوکیلی شمارو به این ماه عزیز واقعا واقعا واقعا واقعا اینا قهرمان آسیا شدن ؟؟؟!!!!!!!! اینیکه پرسپولیس با ۱۲بازی سنگین رفت و برگشت میرسه فینال با اون دوتا ۹۰ دیقه ۵۰ سال پیش برابره؟؟؟؟ یعنی این یه فینال اونم یه فینال؟؟؟!! خوب عقل رو‌ این وسط بندازیم توی کیسه زباله ؟!!!!!! من نمیفهمم اینارو، اینا نگاه میکنن که پرسپولیس راحت هرسال میره فینال باورشون شده قهرمانی آسیا از هر زمانی بهشون نزدیکتره!!! من هیچ حرفی ندارم ، فقط سکوت میکنم در مقابل این منطق کج و‌کوله

سرخ دل شادگانی

فرناز جون بگم اولونگا بیاد؟؟
بایه بازی بزدلانه وتاخیری اونم باپنالتی تو گروهی که تیم دومش صعودنکرده وتیم اولش با۱۱امتیازاونم باشانس رفته مرحله ی بعد اینقده شلوغ بازی وبچه بازی نداره که…
بابا تو هنوز اول راهی هنوز مونده تا به فینال برسی عشقم

گلات میکنیم چه بخواید ، چه نخواید

باکی افتادن ، برن جذبش کنند ، جرشون بده خفه خون بگیره جو گیر نشه فرناز