مصاحبه ها

باقري: 3 امتياز حق ملوان بود

مرجع خبري پرسپوليس:(19:05)

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در روزي كه ما بد بوديم حق ملوان 3 امتياز بود.

كريم باقري پس از باخت مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمي دانم چه حرفي بايد به زبان بياورم.فقط مي گويم شرمنده هواداران شديم.
وي افزود: بسيار بد بوديم. فقط مي توانم با اين حرف مرهمي بر زخم‌ هواداران بگذارم. حق ملوان بود كه سه امتياز بازي را بگيرد.
باقري ادامه داد: ملوان تيم خوبي بود. آنها متوجه شده بودند كه مهاجمان ما سرعتي هستند.به همين دليل براي زدن توپ هاي اول برنامه داشتند و در آفسايد گيري نيز موفق بودند.
باقري خاطر نشان كرد: اين يك گوشزد به ما بود كه براي رسيدن به صدر جدول نبايد تيم ها را دست كم بگيريم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها