فوتبال ملی و ایران

عکس/ حضور 5 پرسپولیسی‌ امسال در تیم مشهد

 با اضافه شدن علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده و روح‌الله سیف‌اللهی، تعداد پرسپولیسی‌های سابق باشگاه مشهد به چهار نفر رسید.

یک سال قبل سید میثم حسینی مدافع لیگ چهاردهم پرسپولیس با نظر رسول خطیبی به مشهد پیوست و در نیم‌فصل هم حمیدرضا علی‌عسگر بازیکن سابق سرخ‌های تهران به این تیم مشهدی رفت که هر دو بازیکن در بیشتر مسابقات به میدان رفتند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

امسال هم علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده و روح‌الله سیف‌اللهی که در پرسپولیس بازی کردند به صورت رسمی با باشگاه مشهد قرارداد بستند تا با حضور این سه نفر، حسینی و علی‌عسگر، پرسپولیسی‌هایِ حال حاضر این تیم مشهدی به چهار نفر برسد و جمع‌شان را در اردوی استانبول ترکیه جمع شود.

 

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها