روی آنتن

پخش بازی آخر پرسپولیس از شبکه ورزش

مسابقات هفته آخر لیگ برتر فوتبال از شبکه‌های سه و ورزش سیما روی آنتن می‌رود.

سازمان لیگ اعلام کرده ساعت مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال «به منظور همراهی با هموطنان در راستای کاهش مصرف انرژی در سراسر کشور و مشارکت در صرفه‌جویی انرژی و پوشش تصویری و رسانه‌ای مطلوب‌تر مسابقات» تغییر کرده اما می‌توان گفت که مهمترین نکته این موضوع همان بخش آخر یعنی پخش زنده است.

با تغییر ساعت صورت گرفته به نظر می‌رسد دیدار استقلال و سپاهان ساعت 18 از شبکه سه و بازی پرسپولیس و هوادار در همین ساعت از شبکه ورزش پخش خواهد شد. مسابقه استقلال خوزستان و تراکتور نیز از ساعت 20 به همراه مراسم بعد از بازی (اهدای جام و جشن قهرمانی) از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

در صورتی که این برنامه تغییر نکند پنجشنبه 25 اردیبهشت سه دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر از شبکه سه و ورزش پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

پرسپولیس هوادار از شبکه نسیم

احمد

درسته اخبار گفت

محمد

متاسفانه توی فوتبال ما بجای اجرای عدالت همیشه یکی به نعل میزنن یکی به میخ تا همه رو راضی کنن! آخه فوتبال تیم قعر جدولی استقلال درحالی که توی تهران هم نیست برای چی باید از شبکه ۳ پخش بشه بعد فوتبال حساس پرسپولیس از شبکه ورزش؟! فقط چون هفته قبل بازی استقلال از شبکه نسیم بوده این هفته واسه اینکه اونارو راضی کنن بازیشونو از شبکه ۳ نشون میدن! متاسفم واقعا! حتی قهرمانی امسالم که با محروم نکردن بیرانوند به تراکتور هدیه دادن بخاطر این بود که بعد از قهرمانیهای پرسپولیس و استقلال بتونن تراکتورسازها رو هم راضی کنن!

شبنم

من از استقلال خیلی بدم‌ میادا اما درست نبود بازیشون از نسیم پخش کنن.. ماهم باشیم ناراحت میشیم حالا بازی مهم باشه یا نباشه.. بالاخره کلی طرفدار داره.. میتونستن از شبکه ورزش یا شبکه ۵(همون شبکه تهران) پخش کنن که همه شهرا هم‌میتونن ببینن.. این کج‌سلیقگی‌ها بده..وقتی پرسپولیس و استقلال تو یه زمان بازی دارن باید بین ۳ و ورزش تقسیم بشه.. بازی بقیه تیما اهمیتی نداره چون کسی نگاه نمیکنه.. طرفدارای تراکتور و سپاهانم از همون شبکه استانیشون ببینن چون کسی بازی تیمشون‌ پیگیری نمیکنه.. واقعیت اینه

پرسپولیسی

فقط تجمع روز شنبه ده صبح.. با خریدای معمولی گولمون نزنین.. هر چی ستاره هست رفتن سه تا تیم رقیب… کیسه بی سر و صدا چراغ خاموش تیمشو کلی ستاره بارون کرد.. من میدونستم جویباری کارش ستاره اوردن و هایجک زدنه

داش مهدی

جشن قهرمانی تیمی که بعد از منچستر اوله