
آغاز تمرینات پرسپولیس در غیاب چندین بازیکن داخلی و خارجی
تیم فوتبال پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ برتر، تمرینات خود را آغاز کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس برای شروع مجدد لیگ برتر، عصر امروز از ساعت ۱۶ تمرین خود را در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی آغاز کرد.
با توجه به عدم حضور اوسمار ویرا و کادر فنی خارجیاش در ایران، تمرین امروز پرسپولیس زیر نظر کریم باقری با حضور دیگر مربیان ایرانی تیم انجام شد. البته کریم باقری در تماس با اوسمار ویرا، برنامههای تمرینی را با او هماهنگ کرده است.
سروش رفیعی، میلاد محمدی، محمدحسین صادقی، یعقوب براجعه و بازیکنان خارجی تیم(باکیچ، بیفوما، اورونوف و سرگیف)، در نخستین تمرین تیم در سال ۱۴۰۵ غایب بودند.
همچنین افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس که به دلیل سفر به آمریکا از این تیم اخراج شده است نیز در تمرین حضور نداشت.
همچنین یاسین سلمانی که قبل از اردوی پرسپولیس در قطر، در اقدامی عجیب این تیم را همراهی نکرده بود و به تمرینات مس رفسنجان رفت هم در تمرین امروز غایب است.



