ماجرای تشکیل تیم ب پرسپولیس در مشهد به کجا رسید؟
در حالی که قرار به تشکیل تیم ب پرسپولیس در مشهد بود، اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده است.
روز بیستوسوم بهمنماه بود که پیمان حدادی در دیدار با استاندار خراسان، خبر از تشکیل تیم ب پرسپولیس در مشهد داد. اما با گذشت حدود چهارماه از این اتفاق و باتوجه به تجاوز صهیونی-آمریکایی به خاک ایران، این موضوع مسکوت مانده است.
سید خلیل موسوی رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در این خصوص گفت: صحبت جدیدی نشده است و آخرین جلسهای که ما با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و معاونشان داشتیم که در آن استاندار و قائممقام ورزشی استاندار هم بودند، قرار شد که مقدمات تشکیل تیم ب پرسپولیس فراهم شود که به جنگ تحمیلی تداخل پیدا کرد و از آن موقع هیچ صحبت جدیدی نشده است.
وی افزود: استاندار ما راغبِ این قضیه هستند و او هر تصمیمی بگیرد، کلیه ارکانی که با مقوله فوتبال مرتبط هستند قطعاً پای این کار میآیند اما از آن زمان، دیگر صحبت جدیدی نشده است. استاندارمان هر تصمیمی بگیرد به عنوان نفر اول استان، نماینده دولت در استان، همه ارکان مرتبط با فوتبال از جمله اداره کل و هیات فوتبال، صددرصدِمان را برای اجرایش میگذاریم.




تشکیل تیم ب اونم توی لیگ دسته یک یه خرج سنگین و بی فایده هست و از اون تصمیم هاست که قشنگ مشخصه بدون فکر و هیئتی گرفتید. هزینه های سنگین توی لیگی مثل لیگ یک و عدم کنترل شرایط خیلی زود پشیمونتون میکنه. قبل هر کاری ببینید کدوم باشگاه معتبر جهان این کار رو کرده. بجای این کار همون هزینه رو برای زیر ساخت های تیم و در اولویت اول ساخت ورزشگاه که مالکین فاسد و در راسشون بانک شهر با همین وعده پرسپولیس رو تصاحب کردن رو عملی کنید
من این حرف شما قبول ندارم سپاهان تیم ب را درست کرد و وقتی صعود کرد امتیاز آن را به فولاد که به دسته دو رفت فروخت و همچنین بازیکنان امید و جوان را به اونجا می بریم و به اون بازی میرسه و با قراردادهای بلند اجازه از دست دادنشان نمیدیم بعد با برنامه فکر ساخت استادیوم میزنیم مطمئن باشید با این سیاست آینده تیم درست میشه تیمهای یزرگ این کار میکنند