
اخبار هواداران پرسپولیساختصاصیاسلایدر
تجمع هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون فوتبال
پرسپولیس نیوز: هواداران پرسپولیس در تجمع اعتراضی مقابل فدراسیون فوتبال اعلام کردند: این ناعادلانه ترین رای ممکن است.
تعدادی از هواداران پرسپولیس امروز با تجمع مقابل فدراسیون فوتبال علیه تصمیم آسیایی این فدراسیون اعتراض کردند.
هواداران شعارهایی همچون فدراسیون فوتبال عدالت عدالت و نماینده ایران پرسپولیس قهرمان سر دادند.
آنها اعلام کردند نتایج اعلام سهمیه فدراسیون فوتبال باید در زمین مشخص شود. انتخاب سهمیه باید عادلانه باشد و نتایج نباید روز جمعه اعلام شود!
یکی از هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیسیها صد شب در خیابان بودند، الان حقمان این نیست. حق ما پایمال شده است و هشت بازی مانده است و بازیها برگزار نشده است و سهمیه سوم باید به پرسپولیس برسد. از کجا معلوم تیم های دیگر چند بازی نتیجه نگیرند و این جدول جابجا نشود؟




تنها راهی که ممکنه حق پرسپولیس رو بدن همینه که هوادارها برای گرفتن حق پرسپولیس تجمع کنن
حاضرم قسم بخورم استقلال تهران بیاد در لیگ بین ۶ تیم ششم میشه پرسپولیس به هیچ عنوان نباید از حقش کوتاه بیاد خیلی باج دادیم بسه
آقا از اینا بگذریم عکس تیتر خبر چه عکس قشنگیه کاش یه روز باز پرسپولیس ها در آزادی جمع بشن و تشویق کنند
استقلال با گل گهر سپاهان بازی نکرده پرسپولیس هم همینطور
با توجه به نام تمام ماندن لیگ و تعداد قهرمانی های پرسپولیس و دیدارهای رو در رو با تاس پرسپولیس بعنوان نماینده اول باید باشه
وقتی مدیر ما میره تو باشگاه استقلال می نشیند و می گوید که باید سقف بودجه را رعایت کنیم نتیچه اش همین می شود که می بینید. بانک شهر و مدیران پرسپولی بی عرضه اند تمام
مدارک استقلال برای مجوز حرفه ای نباید تایید بشه
با این اوضاع و احوال، چه کاریه آسیا رفتن؟!
باندمافیایی کیسه دوست که ازراس فدراسیون وهیات رییسه فدراسیون نفوذ کردند تانگهبان دم درب وابدارچی فدراسیون باید اخراج وپاک سازی بشند به خصوص اعضای مادام العمر کمیته نجس انضباطی