
ورزشگاه پرسپولیس بازسازی میشود
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز برای آمادهسازی ادامه مسابقات و تعیین تکلیف سهمیه آسیایی آغاز خواهد شد.
بازیکنان پرسپولیس در حالی از امروز دور جدید تمرینات خود را آغاز میکنند که محل برگزاری تمرینات این تیم فعلاً ورزشگاه آزادی خواهد بود.
این در شرایطی است که زمین اصلی تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی طی هفتههای اخیر زیر کشت رفته و عملیات بهسازی و ترمیم چمن این مجموعه در حال انجام است. به همین دلیل کادرفنی پرسپولیس تصمیم گرفته تا زمان آماده شدن شرایط زمین شهید کاظمی، تمرینات تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
طبق پیگیریها، مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند به محض بهبود وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی و تأیید کیفیت آن، تمرینات این تیم را بار دیگر به مجموعه اختصاصی خود منتقل کنند تا سرخپوشان همانند گذشته برنامههای آمادهسازی خود را در این ورزشگاه دنبال کنند.



