اخبار باشگاه

شکایت پرسپولیس از دبیرکل فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق+عکس

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از دبیرکل فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، بابت اتفاقات اخیر در تعیین و معرفی نمایندگان فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا، از هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون شکایت کرد و خواستار ارسال پرونده‌ این شکایت به کمیته اخلاق شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نصیر

مهندسی دو سال اخیر فوتبال ایران کاملا با هدف جام دادن به استقلال و تراکتور بوده..این موضوع کاملا واضحه چه نحوه امتیاز دادن به این تیم ها به محض قطع اینترنت به بهانه ملوان..چه موضوع قرعه های بسیار مشکوک و آسان استقلال در حذفی در دو سال اخیر…چه موضوع سقف قرار داد و..

پرسپولیس همیشه قهرمان

این ممبینی باید داوری‌ها شود آنالیز کنند تا معلوم بشه اون زمانی که سوت می‌زده به کدوم طرف غش می‌کرده