اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

کسری طاهری: بله با پرسپولیس مذاکره کردم

یکی از استعدادهای جا مانده از جام جهانی 2026 در گفت و گو با خداداد عزیزی، دریافت پیشنهاد از سرخابی‌های پایتخت را تایید کرد.

کسری که رویای جام جهانی در سر داشت، می‌گوید خیلی زود با خط خوردنش کنار آمده و خودش را برای فصلی آماده می‌کند که احتمالا با پیراهن یکی از دو تیم بزرگ پایتخت به میدان خواهد رفت. او که میهمان تلفنی جواد خیابانی و خداداد عزیزی بود درپاسخ به خداداد عزیزی که پرسید شنیده با پرسپولیس جلسه داشته مذاکرات مدیر برنامه‌اش با سرخابی‌ها را تایید کرد و گفت همه چیز تا یکی دو روز دیگر مشخص خواهد شد.

نکته جالب این است که از خداداد عزیزی به عنوان سرپرست آینده پرسپولیس یاد می‌شود.

خداداد: با روبین کازان هنوز قرارداد داری؟
کسری: بله، به صورت رسمی تا دو سال دیگر با روبین کازان قرارداد دارم.

خداداد: می‌خواهی هنوز آنجا بمانی یا دوست داری برگردی ایران؟
کسری: نه دوست دارم شرایطش فراهم شود تا بتوانم یک سال دیگر به صورت قرضی در فوتبال ایران بازی کنم.

خداداد: یکسری بحث و شنیده وجود دارد. شنیدیم با پرسپولیسی‌ها جلسه داشتی و صحبت کردی. واقعیت دارد؟

کسری: همانطور که خودتان گفتید نمی‌شود الان چیزی گفت یا بخواهم دروغ بگویم. بله، این حقیقت دارد. مدیر برنامه‌هایم با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس جلساتی داشتند و طی چند روز آینده انشاالله تصمیمی بگیرم که برایم خوب باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

کسری طاهری میتونه طارمیِ آینده ایران باشه و بنظرم بهترین مهاجم جوان حاضر ایرانه و حتی از علیپور هم خیلی بهتر و آینده دارتره

سروش

به احتمال زیاد میاد پرسپولیس خداداد رسانه ای کرد میخواست به هواداران برسونه امیدواریم داستان نشه بیاد

مستر پرسپولیسی

کسری آینده خوبی در انتظارشه اللخصوص به پرسپولیس بیاد

سجاد

تیم دوم پایتخت که پنجره اش تا زمستون بسته اس نمیتونه بازیکن بخره

صدای سرخ

اوناباپتجره بسته هم بهتر ازبانک شر ظاهر میشند

محمد

حالا تو ببین با پنجره بسته چجوری بیشتر از بانک شهر و مدیرای پرسپولیس فعال هستن! وای به اینکه اگه پنجرشون باز بود مثل پارسال تمام ستاره‌ها دو با پولهای هنگفت میگرفتن!

محسن

لحاظ مالی نمیتونه
ازلحاظ مالی استقلال بازیکن نمیتونه بخره مگه تاج وتاجرنیا
نقض بکنه