
تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه جام جهانی 2026 مقابل نیوزیلند با نتیجه تساوی متوقف شد.
تیمهای ملی فوتبال ایران و نیوزیلند در اولین دیدار خود در گروه G جام جهانی 2026، از ساعت 04:34 صبح امروز (سهشنبه-به وقت تهران) در ورزشگاه سوفای لس آنجلس به مصاف هم رفتند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیوزیلند با قضاوت «سزار راموس» از مکزیک برگزار شد و با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. رامین رضائیان(۳۲) و محمد محبی(۶۳) برای ایران و جاست(۷ و ۵۵) برای نیوزیلند گلزنی کردند.
تیم ملی ایران در شرایطی به این تساوی رضایت داد که نیوزیلند، راحتترین حریف ایران در مرحله گروهی محسوب میشد و پیش از بازی انتظار میرفت شاگردان امیر قلعهنویی بتوانند در این مسابقه به برتری برسند.
نیوزیلند در رده 85 فیفا و پایین ترین رنکینگ تیم های حاضر در جام جهانی است و توانست از شاگردان قلعه نویی امتیاز بگیرد.
ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، رامین رضاییان، سعید عزتاللهی، سامان قدوس (65- احسان حاجصفی)، آریا یوسفی (46- مهدی قایدی)، محمد محبی، مهدی طارمی (80- امیرحسین حسینزاده) و شهریار مغانلو (53- علی علیپور).
ترکیب نیوزیلند: مکس کروکومب، تیم پاین (78- کالان الیوت)، مایکل باکسال، لیبراتو کاکاسه (68- بن اولد)، فین سورمن، جو بل، مارکو استامنیچ، سرپیت سینگ (2+90 راندال)، الیجا جاست، کارون مک کووات (68- توماس) و کریس وود.
دقیقه ۷روی حرکت تیمی نیوزیلند و در اولین موقعیت این تیم پاس سینگ در اختیار کریس وود قرار گرفت و او هم با سینه خود، توپ را برای الیاه جاست کاشت تا این بازیکن با یک شوت محکم به سقف دروازه، گل اول بازی را به ثمر برساند.
دقیقه ۳۲ رامین رضاییان توپ را پشت محوطه جریمه به قدوس رساند و او هم مغانلو را درون محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار داد اما فین سورمن روی توپ اثر گذاشت تا رامین در موقعیت تک به تک با کروکومبه با یک ضربه بیرون پا گل تساوی ایران در این بازی و دومین گل خودش در ادوار جام جهانی را به ثمر برساند.
دقیقه ۵+۴۵ارسال ضربه ایستگاهی رامین رضاییان از سمت چپ با ضربه سر علی نعمتی به گل تبدیل شد که این گل به دلیل به دلیل آفساید واضح مدافع ایران رد شد.
دقیقه ۵۵لو دادن توپ توسط محمد محبی در میانه زمین سبب شد توپ با یک پاس الیاه جاست برسد و این بازیکن هم در میان غفلت بازیکنان ایران به ویژه سامان قدوس و جا ماندن میلاد محمدی فرصتی خوب به دست آورده و گل دوم خودش و نیوزیلند را به ثمر رساند. در این صحنه بیرانوند هم نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد.
دقیقه ۶۴پاس سامان قدوس به رضاییان رسید و او هم با یک ارسال بلند برای محمد محبی که ضربه سرش به تیر دروازه برخورد و در ادامه به درون دروازه رفت، زمینهساز گل تساوی ایران شد.
داور: سزار راموس از مکزیک
اخطار: احسان حاجصفی
به این ترتیب پس از تساوی بلژیک و مصر، ایران و نیوزیلند هم مساوی کردند و همه تیمهای گروه G یک امتیازی شدند.
شاگردان امیر قلعهنویی در دومین مسابقه خود ساعت 22:30 روز یکشنبه 31 خرداد به مصاف بلژیک میروند و ساعت 06:30 صبح روز 6 تیر در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی با مصر دیدار خواهند کرد.




تیم میدان با ضعیف ترین تیم جام مساوی کرد . اون وقت قندلی میاد میگه زیباترین بازی جام رو ما انجام دادیم . تیم نچسب تر و منفورتر از این تیم میلی تو تاریخ فوتبالمون نبوده . راستی گداوند که قراربود تنگه هرمز رو ببنده ، سریع ترین گل جام رو خورد . وقتی آه و نفرین میلیونها ایرانی پشت سر این تیم باشه مطمئن باشین با خفت و خواری نابود میشن .
عشق اول و آخر پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤
این فوقبال وقتی تموم شد که گروهبان قندلی شد سرمربی تیم ملی
افتضاح قلعه نویی تیم ملی که جای باند بازی و آشنا بازی نیست باید بازیکن خوب رو بزاری نیوزلند ضعیف ترین تیم جام جهانی بود تازه اونم نزدیک ببازه
یکی ازعواملی که درعدم برگزاری ادامه لیگ به نفع تیم خودش دخالت بیجاکرد همین قلعه گویی بود!!!
۳ماه تیم ملی رو برد اردو واینم نتیجه تاکتیکهای فوق مدرن اقای شهرنویی
هی قندلی. هیییییییی
این تیم در برابر بقیه تیم ها به شدت اسیپ پذیره در بازی های اینده حداق با اختلاف دو گل شکست میخوره
خدای سوتی شجاع گذاشت تو زمین کلا گیج گیج بود مربی بی سواد همینه دیگه ۴ تا تاکتیک درست این تیم نداره
حرص خوردن نداره
مهدوی کیا اون بالا نشسته و قلعه نوعی با زد و بند و فساد سرمربی تیم ملیه, یحیی گل محمدی با اون همه جام و فینال آسیا باید بره عراق,علی دایی بیکار تو خونه ست
این فوتبال خیلی وقته تمام شده
تیم ملی مصادره ای مثل همه ارکان مملکت عاقبتش بهتر نمیشه
از خواب تون نزنید بازی اینا رو نبینید
گل خوردن از بنجل تربن تیم جام جهانی هنری بود که فقط از تیم قندلی برمیومد
ترابی با اینکه ازش خوشمون نمیاد ولی میتونست کمک کنه ولی قلعه نویی شعورش به این چیزا نمیرسه
این بدترین ورژن طارمی تو تمام دوران بازیش بوده. بدون اغراق این ورژنش لیاقت نشستن حتی روی نیمکت ذخیره هم نداره
چقدر جای احمد نور خالی بود این قدر در میانه میدان ضعف هافبک بازیساز داشتیم طارمی برمیگشت توپ گیری میکرد شجاع و بیرانوند تعطیل رسمی هستن
تیمی که استقلالی باشه، معلومه که صد تا باگ بزرگ داره. از کجاش بگم؟ از سرمربی شیکمو بیسواد احمق تا بازیکنای کیسه
قندلی مافیا چه افتخاری در۱۵ سال اخیرداشته؟؟؟؟
تیم سردرگم وبی برنامه
بدشد که
میخواستیم یک هفته کشور رو براش تعطیل کنیم!!!
اینم از تیم میدانی پیرپاتالها خخخخخ
دم نیوزیلند گررررم
بلژیک ببره مارو حذف میشویم راحت مصر نمی بریم
وقتی سرمربی تیم ملی قلعه نویی باش همینه اسکل کنعانیو گذاشته بیرون نعمتیوجاش گذاشته وکلاتیم اصلاتاکتیکی نداشت تازه باضعیفترین تیم جام جهانی بازی کردیم