
واکنش معنادار اوسمار به جدایی از پرسپولیس +عکس
سرمربی برزیلی پرسپولیس به شایعات جدایی اش واکنش نشان داد.
در حالی که طی ساعات گذشته اخباری درباره مذاکره دراگان اسکوچیچ با پرسپولیس و احتمال حضور او روی نیمکت سرخپوشان منتشر شده بود، سرمربی برزیلی قرمزها با انتشار یک استوری معنادار به این شایعات واکنش نشان داد.
اوسمار تصویری از خودش در تمرینات پرسپولیس و با لباس این تیم منتشر کرد و روی آن جمله «نگاه به آینده» را نوشت؛ پیامی که از سوی بسیاری به عنوان نشانهای از تمرکز او روی ادامه مسیر با سرخها و بیتوجهی به حواشی اخیر تعبیر شد.
این استوری در شرایطی منتشر شده که طی روزهای اخیر گمانهزنیهای زیادی درباره وضعیت نیمکت پرسپولیس مطرح شده بود، اما به نظر میرسد اوسمار ترجیح داده به جای ورود به حواشی و مذاکرات باشگاه با سایر مربیان، با یک پیام کوتاه و معنادار از تمرکز خود روی اهداف آینده و ادامه کار با پرسپولیس صحبت کند.





کودتای بازیکنهای پیرمرد پرسپولیس مثل سروش و سرلک و پورعلی گنجی و… که فهمیدن اوسمار میخواد نسل پرسپولیس رو جوان کنه و دارن علیه اوسمار کودتا میکنن تا برکنارش کنن. آقای حدادی، آقایون هیئت مدیره یادتو باشه اگه بخواید بازیکن سالاری کنید هر مربی که بیاد دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه و این نسل پیرمردهای پرسپولیس تا وقتی بتونه از کنار پرسپولیس به نون و نوایی برسه دست از سر پرسپولیس برنمیداره
این مربی میراث دار آقا یحیی بود بعنوان کمک مربی خوبه . اگر رنسانس وحید هاشمیان رو تحمل می کردیم یک تیم منظم آلمانی داشتیم. دیدید مربی آلمانی تیم شلخته انگلستان را ساخت منظم و مقتدر
اسکوچیچ بهتره . کلا مربیای کروات بدرد ما میخورن . بنظرم نباید عاطفی برخورد کنیم با یه خداحافظی خوشحالمون کن اقای اسمار دستتم درد نکنه چند تا باخت نتایج ضعیف پشت سر هم آوردی تیمو از صدر جدول کشیدی پایین الان استقلالیا واسه ما شاخ شدن آسیا آسیا میکنن