
لیگ برتر نیمه تمام ماند / فصل بعد 18 تیمی شد!
بیستوششمین دوره لیگ برتر فوتبال با 18 تیم برگزار خواهد شد.
صبح امروز جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای تصمیمگیری در خصوص این فصل لیگ برتر و فصل آینده بهصورت آنلاین برگزار شد.
در این جلسه که باتوجهبه حضور مهدی تاج، مهدی نبی و هدایت ممبینی در مکزیک، تمامی اعضا بهصورت برخط در آن شرکت کردند، تصمیم گرفته شد با نیمهتمام اعلامکردن رقابتها و عدم معرفی قهرمان این فصل، سال آینده مسابقات بهصورت ۱۸ تیمی برگزار شود.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده، دو تیم نخست لیگ دسته اول بهصورت مستقیم راهی لیگ برتر خواهند شد و تیم سوم این مسابقات نیز از طریق دیدار پلیآف برای کسب سهمیه صعود تلاش خواهد کرد. طبق این مصوبه قعرنشین فعلی لیگ برتر یعنی مس رفسنجان باید در بازی پلیآف بقا به مصاف تیم سوم لیگ یک برود.
باتوجهبه اینکه نساجی مازندران و مس سونگون در یکقدمی صعود به لیگ برتر قرار دارند، مصوبه امروز شانس تیمهایی مانند سایپا، پارس جنوبی و صنعت نفت را برای حضور در فصل آینده لیگ برتر افزایش داده و رقابت در هفتههای پایانی لیگ آزادگان را حساستر خواهد کرد.البته این تصمیم هنوز بهصورت رسمی به باشگاهها ابلاغ نشده است.
بیست و ششمین دوره لیگ برتر مرداد ماه آغاز خواهد شد.




وقتی با جدول فعلی اول و دوم را تعیین میکنید با همین جدول هم دو تیم آخر باید سقوط کنه
لیگ ۱۸ تیمی توی ایران با این سطح امکانات پایین اشتباه محضه و کیفیت رو پایین میاره
باید درخواست بدیم یه سری تغییرات دیگه هم از فصل بعد یا بعدترش اتفاق بیفته
جام اتحادیه تاسیس و با حضور 64 یا 32 تیم به صورت تک حذفی برگزار و فینال همیشه آزادی باشه.
جام حذفی تیم های لیگ برتری از 1/32 شروع کنند و تیم های لیگ برتری زودتر از 1/16 با همدیگه بازی نکنند و ملاک تعیین میزبان بازی بین تیمای لیگ برتر رتبه فصل قبلشون در لیگ باشه و 3 مرحله آخر رفت و برگشتی باشه و ورزشگاه فینال هم هرسال بین آزادی و نقش جهان و یادگار امام و فولاد آرنا و امام رضا و پارس شیراز چرخشی باشه.
سوپرکاپ از فصل 1406-7 بصورت 4جانبه تک حذفی میون قهرمان های لیگ و حذفی و اتحادیه و سوپرکاپ فصل قبل برگزار بشه
اگر عوض نشه بهترین تصمیم هست بسیار عادلانه
چطوریه که تو لیگ ناتموم کیسه و ترتر به عنوان تیم های اول و دوم اعلام میشن میرن نخبگان اما مس و ذوب آهن سقوط نمیکنن؟!!!