
سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر نصف شد!
براساس مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، سهمیه بازیکنان خارجی تیمهای حاضر در لیگ برتر کاهش یافت.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) تشکیل جلسه داد و درباره مسائل مختلفی از جمله 18 تیمش شدن لیگ برتر در فصل آینده و زمان نقلوانتقالات تابستانی تصمیمگیری کرد.
یکی از مصوبات دیگر و مهم جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مربوط به بازیکنان خارجی بود. طبق پیگیری بر این اساس سهمیه بازیکنان خارجی برای باشگاهها که در فصل گذشته 1+7 بود، به 4 بازیکن کاهش یافت.
این مصوبه البته یک استثنا دارد؛ اگر باشگاهی در فصل گذشته بیش از چهار بازیکن خارجی در اختیار داشته و این بازیکنان برای فصل آینده خود قرارداد دارند، استفاده از آنها بلامانع خواهد بود. در غیر اینصورت اگر قرارداد بازیکن خارجی تمام شده باشد، برای تمدید قرارداد تابع مصوبه جدید خواهد بود. بدین ترتیب باشگاههایی که بیش از 4 بازیکن خارجی دارای قرارداد در تیم خود دارند میتوانند از آنها استفاده کنند اما اگر کمتر از این تعداد دارند، سقف مجاز 4 نفر است.
از دیگر نکات، این است که پیشتر باید حتما یک بازیکن آسیایی در بین نفرات خارجی میبود (1+7) اما در مصوبه جدید الزامی به آسیایی بودن یک بازیکن وجود ندارد.




چون مثلاً میگن بودجه سپاهان کن شده؟ چقدر تابلو ؟!!!
این کار باعث میشه قیمت بنحول های داخلی هم چند صد میلیاردی بشه
تنها راه مقابله با اینا بیرون کشیدن پرسپولیس از لیگ هست . اینا هر سال یه بازی در میارن که پرسپولیس رو ضعیف کنن و خودشون رو بالا بکشن از این مدیری فاسدی که همشون استقلالین انتظار بیشتری نباید داشت. حالا ببینید سال دیگه چه جوری قانون میزارن هر تیم میتونه ۲۲ بازیکن خارجی داشته باشه. مگه میشه یه فدراسیون همه هیات رییسه اش استقلالی باشت اف بر پیش کسونانی که این روزها خفه شدند .
محمدجواد حسین نژاد یکی از بهترین هافبکهای جوان ایرانه و توی خط هافبک که بشدت پرسپولیس نیاز به بازیکن داره حسابی میتونه تا سالها هافبک پرسپولیس رو بیمه کنه. الان هم که توی جام جهانی نبوده احتمالا خودش خیلی مشتاقه بیاد توی ایران بازی کنه. بنظرم هرجوری شده باید مدیرای پرسپولیس حسین نژاد رو جذب کنن
۱۸ تیمی شدن لیگ توی ایران با این سطح امکانات پایین اشتباه محضه و کیفیت رو پایین میاره
بخاطر استقلال اینکارو کردن چون استقلال پول خرید بازیکن خارجی نداره باید کاری واسش بکنن فدراسیون دست استقلاله قوانین بنفع این تیم بسته میشه لیگ ناتمام و بازیکن خارجی نباشه چون استقلال پول نداره
وقتی قلعهگهی شده همه کاره فدراسیون فوتبال معلومه که تمام تصمیمات با نظر اون گرفته میشه و حای تاج جرات نداره قلعهنویی رو اخراج کنه با این نتیجهگیری افتضاحش
بله چون پنجره تیم سوگولی فدراسیون فاسد بسته است. مدیران نامرد ما هم دلال لیست پرکن
بخاطر کیسه این کارو کردن کیسه خارجی های بنجلشو رد کرده رفته فقط ۴تاشو نگه داشته خریدم نمیکنه
کیسه وتراکتور استثناشدند
میتونند تمام ۸تاخارجی شونو داشته باشند!!!!
بخاطر جنگ نصف شده . وقتی این کارو کردن یعنی دوباره میخواد جنگ بشه و بازیکن خارجی فرار کنه بره شکایت کنه
برادر ساده ای پنجره کیسه بسته هست
یعنی روزی نیست که عمروعاص های حقه باز کیسه کش فدراسیون میتی تاج یه ضربه به پرسپولیس نزنند!!!@
دیگه این اخر پدرسوختگی وبیشرفی وبی عدالتیه
وای به حالتون اگه زیربار این خفت وظلم ونیرنگ برید
داره میگه هیچ تیمی حق نداره بیش از ۴بازیکن خارجی داشته باشه جزاستقلال تهران وترکتورسازی تبریز!!!!!
این دیگه چه قانونیه؟؟
چه مسخره بازیه؟؟؟
اقای بانک شهر،،اقای حدادی تیم روبکش بیرون از این لیگ مسخره
پنجره شون بسته بااین مصوبه کثیف ودغل کارانه پتجره بقیه رقبارو هم بستن تازه اینا میتونند ۸تاخارجی شونو داشته باشند !!!!!!!
تاکی سکوت وخیانت اقایون هیات مدیره؟؟؟؟
عجب حروم زاده های عمروعاصی هستند اینادیگه!!!
من ۱۰۰بار همینجا گفتم که دسیسه بعدیشون دقیقا همینه!!!
یعنی میگه هیچ تیم حق نداره بیش از ۴بازیکن خارجی داشته باشه جز استقلال تهران!!!!!!
دیگه خنده دارتر ووفیحانه تر وبیشرم تر از این هم مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟
واقعا این چه فدراسیونیه؟؟؟
تیفوسی های جایگاه تماشاگران کیسه نمیتونند اینجوری ازخودشون قانون دربیارند به نفع نیم سوگولی که اینا دارند میکنند!!!!!!
این دیگه چه سیرکیه؟؟؟
همه چیز به نفع کیسه وزنوزی
برادر اینم از بی عرضگی مدیران بدرد نخور و دلال خودمونه که دنبال سود و کیف و عشق حال خود خانواده هستن، فکر کردی بفکر تو هوادار هستن، فدراسیون عابی هم هر کار کرد