اخبار لیگ برتر و حذفی

مدیرعامل گل‌گهر: در تورنمنت ۳ جانبه شرکت نمی‌کنیم!

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان با اعلام اینکه تیمش در تورنمنت سه‌جانبه با پرسپولیس و چادرملو شرکت نمی‌کند، گفت: رقیب ما برای حضور در آسیا سپاهان بود اما برخی‌ها پای پرسپولیس و چادرملو را هم به میان کشیدند.

محمد اسفندیارپور در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه تیم گل‌گهر قطعا در تورنمنت سه‌جانبه برای معرفی نماینده سوم ایران به آسیا شرکت نخواهد کرد، اظهار کرد: ما می‌گوییم اگر امکان بازی فراهم است، چرا لیگ اصلی را برگزار نمی‌کنید؟ اگر هم قصد دارید نماینده سوم را معرفی کنید باید مسابقات جام حذفی را ملاک قرار دهید. ما در جام حذفی سه بازی بیشتر برای قهرمانی در پیش نداریم و اگر قرار است بازی‌ای برگزار شود باید همان جام حذفی برگزار شود. حال اگر دوستان این روش‌ها را نمی‌خواهند هر روشی که خودشان می‌خواهند انتخاب کنند.

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان افزود: هر کسی را که می‌خواهند برای آسیا معرفی کنند. ما قطعا در تورنمنت سه‌جانبه شرکت نمی‌کنیم. الان اصلا امکان برگزاری بازی نیست چراکه نقل و انتقالات شروع شده، تیم‌ها تمرین نداشته‌اند و بازیکنان خارجی نیز تکلیف خود را نمی‌دانند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه برگزاری مسابقات سه‌جانبه در هیات رئیسه فدراسیون مصوب شده است، گفت: چیزی مصوب نشده بود و اگر هم بنا بر تصویب بود باید در هیات مدیره مطرح می‌شد. چیزی که قبلا هیات رئیسه مصوب کرده بود این بود که پایان هفته بیست و دوم لیگ ملاک معرفی تیم‌ها باشد اما یکسری از افراد این بحث‌ها را پیش کشیدند.

اسفندیارپور تصریح کرد: اصلا بعد از اینکه سپاهان نتوانست مجوز بگیرد این داستان‌ها به وجود آمد. بحث ما اصلا با چادرملو و پرسپولیس نبود. بحث ما با سپاهان بود که آن هم نتوانست مجوز بگیرد و ما باید معرفی می‌شدیم.

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان ادامه داد: سوال من این است اگر پرسپولیس هم جای ما بود آیا این روش‌ها را مطرح می‌کردند یا بلافاصله بدون هیچ حرف و حدیثی پرسپولیس معرفی می‌شد؟

وی در پایان درباره اینکه اگر رای شکایت گل‌گهر از چادرملو در کمیته استیناف تایید شود، گل‌گهر نماینده ایران در آسیا خواهد بود، گفت: منتظر رای کمیته استیناف هستیم. ما ادعایی را مطرح کردیم که درست بود و مستندات آن را به کمیته انضباطی دادیم و مطابق انتظار نیز کمیته انضباطی براساس مستندات و بررسی‌هایی که داشت رای خود را به سود ما اعلام کرد. قاعدتا انتظار داریم کمیته استیناف نیز آن را تایید کنند. اگر تایید نکنند ما در مسابقات سه‌جانبه شرکت نمی‌کنیم و آن وقت هر تیمی را که خواستند معرفی کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Mansour

خدایی بزارید گل گهر بره آسیا ببینیم چه غلطی می‌کنن

Mansour

عمدا یه امتیاز رو دادن که حرف بزارن دهن کیسه کشا

پرسپولیس همیشه قهرمان

به درک… میثاقی تارتارو بعنوان کار ناشناس برده ولی در مورد لیگ سوال می‌کنه…تارتار میگه فقط تیم‌های باقی مانده در جام حذفی باید شامل سهمیه باشند ولی نمیگه چرا در لیگ ناتمام استقلال و تراکتور معرفی شدن ؟!!!! از زنوزی می‌ترسه باید اتو داره از اینم

محمد

محمدجواد حسین نژاد یکی از بهترین هافبک‌های جوان ایرانه و توی خط هافبک که بشدت پرسپولیس نیاز به بازیکن داره حسابی میتونه تا سالها هافبک پرسپولیس رو بیمه کنه. الان هم که توی جام جهانی نبوده احتمالا خودش خیلی مشتاقه بیاد توی ایران بازی کنه. بنظرم هرجوری شده باید مدیرای پرسپولیس حسین نژاد رو جذب کنن

Mansour

اینا فقط بنجل میارن حسین نژاد سال بعدی می‌ره کیسه

محمد

تهدید توخالیه برای اینکه فدراسیون بترسه و بنفع اونا رای بده

ققنوس

این نسناس هم فکر کرده خودش پرزه و گلگهر رئال مادرید

سروش

به …. فرزندم شرکت نکنی

هوادار

بدرک که شرکت نمی کنید.

پرسولیس

چرا این آقا زمانی که به شکل ناجوانمردانه استقلال و تراکتور را معرفی کرده بودند سکوت کرده بود؟!
برادر مشخص شد شما بیشتر از اینکه نگران تیم شهر خودت باشی هوادار استقلالی و دشمن پرسپولیس و در ضمن همه تلاش کردید شده یه تیم از لیگ دو بره آسیا پرسپولیس نره بعد از چهار ماه امتیاز نفت به شما دادند و پررو شدید
هواداران پرسپولیسی کرمان و سیرجان به هوش باشید. و متوجه باشید که مدیر عامل تیم شهر شما یک استقلالی تیره و دشمن پرسپولیس

محمد

چون فدراسیون دست امیرقلعه‌گهیه

هوادار

ترس از باخت داره

Azari1364

پای استقلال و تراکتور سپاهان وسط بود حرف نمیزدی که هیچ با اشتیاق و موس موس کنان شرکت میکردی الان یادت افتاده حرف بزنی

علیرضا مهاجری نیا

چقدر زر زر میکنی تو
یه کلمه از اینکه کیسه کشا و تراکتور رو با وجود 8 بازی باقیمانده فرستادن نخبگان نمیگی
یه بازی هم بیشتر داری از پرسپولیس از طرفی شکایت پرسپولیس بابت کسر امتیاز از ملوان رو رد کردن و به کیسه و سوراختور دادن
سر این حرفا لال میشید و هیچی نمیگید اما 8 بازی پرسپولیس که بازیای راحت تری نسبت به بقیه بود رو ماستمالی میکنید و حقش رو پایمال میکنید
مثلا میخوای بری اسیا چه غلطی کنی
واسه ما که ننگه بریم اسیای دو ولی چرت و پرت گفتنای شما رو هم نمیشه هضم کرد

مهدی

چرا نتایج میم فصل اول ملاک نکردین

در تراز جهانی، احمدی آبی

چون فدراسیون فاسد کیسه کشه و لجن