
نقل و انتقالات پرسپولیس
پرسپولیس ستاره تراکتور را هم میخواهد
وینگر تأثیرگذار تراکتور، به دلیل عملکرد درخشانش در فصل گذشته در فهرست گزینههای نقلوانتقالاتی پرسپولیس قرار گرفته است.
باشگاه پرسپولیس در ادامه بررسی گزینههای داخلی برای تقویت فهرست خود، مهدی هاشمنژاد، وینگر تیم تراکتور را زیر نظر گرفته است.
هاشمنژاد که فصل گذشته یکی از مهرههای تأثیرگذار تراکتور بود و با نمایشهای خوب خود نقش مهمی در نتایج این تیم ایفا کرد، حالا به یکی از بازیکنانی تبدیل شده که موردتوجه مدیران پرسپولیس قرار گرفته است.
پیگیریها نشان میدهد مدیران باشگاه پرسپولیس عملکرد این بازیکن را مثبت ارزیابی کردهاند و نام او در میان گزینههای تقویت خط حمله سرخپوشان قرار دارد.
البته تا این لحظه مذاکره رسمی میان دو باشگاه یا با خود این بازیکن به نتیجه نهایی نرسیده و باید دید در ادامه بازار نقلوانتقالات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.




با این مدیران دلال و …،لیست در کن و جیب پر کن بله!!!!!!!!
شایعه الکی به نظرتون ترترسازی و زجوووزی به ما بازیکن میده اونم بهترین بازیکن تیمشو
خواستن مهم نیست بانک شهر باید بخره که نمی خره
هاشم نژاد خیلی خوبه ولی مهدی ترابی که بهتر از هاشم نژاده و با فضای پرسپولیس هم آشناست
باورت میشه خدایی هاشم نژاد رو زنوووزی به پرسپولیس نمیده
تیم ما فورواردهای شش دانگ هافبکهای دفاعی و طراح و دفاع لازم داره وینگر داریم نیاز به پوست اندازی داریم ولی حیف اوسمار هستش از دستش ندهید تیم میافته تو دست باند زنوزی و خداداد جای تاسفه
همه رومیگن میخواییم مهم اینکه بتونن جذب کنن نه اینکه الکی شو بازی کنن
آخرش یه سه چهار تا بازیکن معمولی مثل مهدی گودرزی و مبین دهقان و … میگیرن
سوراختور عمرا بزاره بیاد
میزاره بانک شهر گدایی در میآره