اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

ستاره ملی‎‌پوش چادرملو در لیست پرسپولیس

یکی از چهره‌های ویژه و خاص فهرست خرید پرسپولیس برای فصل جدید، هادی حبیبی‌نژاد، ستاره چادرملو اردکان است.

سرخ‌پوشان که درگیر پروسه انتخاب سرمربی فصل آینده‌شان هم هستند و بحث عبور از اوسمار ویرا و همکاری با دراگان اسکوچیچ مطرح است، برای فعالیت در بازار تابستانه، برنامه گسترده‌ای را تدارک دیده‌اند. طی روزهای گذشته مذاکرات با چهره‌هایی نظیر مهدی تیکدری‌نژاد و کسری طاهری به مرحله پایانی رسیده و نفراتی مانند محمدامین حزباوی، آریا یوسفی و مهدی لیموچی هم در تیررس سرخ‌پوشان قرار دارند. در این میان، یک چهره خاص و جامانده از جام جهانی 2026 هم در لیست خرید سرخ‌پوشان نامش به چشم می‌آید؛ هادی حبیبی‌نژاد.

حبیبی‌نژاد که فصل گذشته هم در بازار تابستانه موردتوجه سرخابی‌های پایتخت قرار داشت اما سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان در چادرملو ماندنی شد، بعد از گذراندن یک فصل درخشان دیگر، دوباره در کانون توجهات قرار گرفته؛ آن‌هم در حالی‌که او تا یک‌قدمی حضور در لیست نهایی ایران برای جام جهانی 2026 پیش رفت اما نتوانست در فهرست نهایی قرار گیرد. هادی البته اکنون در اردوی ملی حضور دارد و همراه ملی‌پوشان است اما مشخصاً شانسی برای بازی در جام جهانی 2026 ندارد و نامش در لیست بازیکنان رزرو بود.

هادی حبیبی‌نژاد در 3 فصل اخیر توانسته در لباس چادرملو عملکردی ویژه از خود به جای بگذارد؛ 18 بار در نقش گلزن خوش درخشیده و 9 گل هم ساخته تا فراتر از یک هافبک هجومی، کیفیت فنی خود را نشان بدهد. هادی حبیبی‌نژاد در حالی تعیین آینده مسیر فوتبالی‌اش را به پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی 2026 موکول کرده، طی روزهای گذشته از طریق واسطه‌ها مذاکراتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته و گفته می‌شود نام او هم در لیست خرید سرخ‌پوشان قرار دارد.

ستاره 30 ساله چادرملو در حالی در لیست خرید پرسپولیس است که اگر دراگان اسکوچیچ رسماً سکان هدایت سرخ‌پوشان پایتخت را برعهده بگیرد، او دوباره زیرنظر دراگان باید به میدان برود؛ چرا که در فولاد هم حبیبی‌نژاد و اسکوچیچ با یکدیگر همکاری داشتند. نکته ویژه آنکه گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس براساس لیست بازیکنان موردنظر دراگان مشغول بستن فهرست تیم‌شان برای فصل آینده هستند و این مسئله بدان معناست که اسکوچیچ برای حضور حبیبی‌نژاد در لیست تیمش چراغ سبز نشان داده است.

طبق آخرین خبرها، مذاکرات از طریق واسطه‌ها مثبت پیش رفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آخرین پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که پس از بازگشت هادی حبیبی‌نژاد به ایران، او به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه خواهد کرد و قرارداد خود با سرخ‌پوشان را امضا می‌کند تا روند جذب ستاره‌ها از سوی پرسپولیسی‌ها ادامه‌دار باشد و آن‌ها کماکان نبض بازار تابستانه را در دست داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

سپاهان که گفت یوسفی رو به پرسپولیس نمیدم . تو این چند ساله چه موقع دیدین سپاهان به تیم ما بازیکن بده اگرم داده باشه یه مشت بنجولشو به ما انداخته مثل احمدزاده. ولی در کل هادی حبیبی نژاد عالیه حیف که سنش بالاس ولی بدرد ما میخوره

Mey Sam

اینجور بازیکنها به شرطی به درد میخورن که واقعاً در لیست سرمربی باشن و سرمربی به بازیشون اعتقاد داشته باشه
از سپاهان بتونید یوسفی رو بگیرید هنر کردید نیاز نیست سراغ سه بازیکنش برید لیموچی رباط داده و معلوم نیست آمادگیش و حزباوی هم زیاد مصدوم میشه و گاهی سوتی میده ، به جاشون میشه محبی و ایری رو جذب کرد
ببینیم مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات بی رقیب امسال چه میکنند

Farhad red

با این وضعیت بازیکنای لیگ در حال حاضر و شرایط اینکه هر تیم میتونه ۴ بازیکن خارجی بگیره و جوان‌گرایی تو تیم انجام بشه بنظرتون از این اسکواد بهتر وجود داره تو سیستم ۴۴۲ با مربیگری اسکوچیچ
دروازه بان:نیازمند_گندمی_قزوینه
دفاع وسط:کنعانی_حزباوی_خارجی_صحرایی
دفاع راست:اریایوسفی_جانشین تیکدری _صحرایی هم میتونن باشن و بازیکن از پایه
دفاع چپ:خارجی _معامله گری
هافبک دفاعی :نورالهی _مبین دهقان
هافبک وسط:حبیبی نژاد_مهدی گودرزی
هافبک راست :محمودی _تیکدری نژاد _عمری
هافبک چپ:اورونوف _شکاری _مزرعه
مهاجم :علی پور_سرگیف_محروقی

پرسپولیس سرور عشقه

مشکل محروقی این بشر استقلالیه و پرسپولیس طاهری هم جذب کرد

محمد

یوسف مزرعه جوان ۱۹ ساله فولاد یکی از بهترین وینگرهای ایرانه که فیکس تیم ملی امید هم داره بازی میکنه. استقلال با وجود پنجره بسته افتاده دنبالش ولی مدیرای پرسپولیس بازم افتادن دنبال بازیکنهای سن بالا!

در تراز جهانی، احمدی آبی

این مدیران و مالک بی کفایت آخرش لیستو مثل پارسال الکی پر می‌کنند!!! ببینید کی گفتم. هوادار باغیرت!!!!!!!